۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲

مصلحی به مهر خبر داد:

میدان نقش جهان رتبه نخست گردشگری آثار تاریخی اصفهان/بازدید روزانه بیش از 280 هزار نفز از میدان نقش جهان

میدان نقش جهان رتبه نخست گردشگری آثار تاریخی اصفهان/بازدید روزانه بیش از 280 هزار نفز از میدان نقش جهان

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به افزایش مسافران نوروزی در سال جاری گفت: مجموعه میدان امام که ثبت جهانی نیز شده است بیشترین آمار بازدید کننده را به خود اختصاص داده است.

محسن مصلحی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر مجموعه میدان امام بیشترین آمار بازدید کننده از جانب گردشگران نوروز را به خود اختصاص داده است که این آمار در مجموعه میدان امام و بازارهای اطراف آن به نزدیک 280 هزار نفر در روز می رسد.

وی ادامه داد: در میدان امام نیز مسجد امام (مسجد جامع عباسی) بیشترین آمار بازدید کننده را به سبب وسعتی که دارد به خود اختصاص داده است چنانچه روزانه نزدیک به 15 هزار نفر بازدید کننده دارد.

سرپرست سازمان میراث فرهنگی استان اصفهان در ادامه سخنان خود بیان داشت: پس از مجموعه جهانی میدان نقش جهان باغ فین کاشان که این مجموعه نیز به ثبت جهانی رسیده است بیشترین آمار بازدید کننده را به خود اختصاص داده است.

مصحلی همچنین گفت: عمارت چهلستون نیز با داشتن روزانه بیش از 44 هزار نفر بازدید کننده سومین اثری است که بیشترین گردشگر را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

 

کد خبر 2023519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha