۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۱۶

تحولات سوریه/

افزایش تلفات حمله تروریستها به دانشگاه دمشق / تاکید مجدد چین بر راهکار سیاسی

افزایش تلفات حمله تروریستها به دانشگاه دمشق / تاکید مجدد چین بر راهکار سیاسی

افزایش تعداد کشته های حمله تروریستها به دانشگاه دمشق، حمایت تماشاگران عراقی از بشار اسد و تاکید چین بر حل سیاسی بحران سوریه از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، چین بار دیگر بر ضرورت حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد، دولت چین خاطر نشان کرد به ادامه تلاشها و تماسهای خود با طرفهای ذیربط در این خصوص ادامه خواهد داد.

خبر دیگر اینکه تماشاگران عراقی در جریان مسابقه دوستانه میان تیمهای فوتبال سوریه و عراق، در حمایت از بشار اسد و در همبستگی با مردم، دولت و ارتش سوریه شعار دادند.

وائل الحلقی نخست وزیر سوریه نیز در سخنانی در جمع نمایندگان مجلس الشعب بر  ادامه تلاشهای دولت برای اجرای مفاد بیانیه وزارتی و نیز تامین نیازهای تمام شهروندان تاکید کرد.

از سوی دیگر، رئیس دانشگاه دمشق از افزایش تلفات حمله تروریستها به دانشکده مهندسی به 15 دانشجو خبر داد. اسکای نیوز هم گزارش داد معاذ الخطیب رئیس مستعفی ائتلاف مخالفان سوری مستقر در استانبول گفته است از استعفای خود عقب نشینی نخواهد کرد.

از سوی دیگر روزنامه تایمز انگلیس فاش کرد دولت آمریکا و سازمان اطلاعات مرکزی این کشور به سه کشور عربی در ارسال سلاح برای گروههای مسلح در سوریه کمک کرده است.

کد خبر 2023664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha