۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

رضایی خبر داد:

کاهش 80 درصدی تصادفات منجر به فوت در محور هراز

کاهش 80 درصدی تصادفات منجر به فوت در محور هراز

آمل - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه شهرستان آمل از کاهش 80 درصدی تصادفات منجر به فوت، نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در محور هراز خبر داد.

سرهنگ یزدان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از 25 اسفند91 و همزمان با آغاز طرح نوروزی پلیس و از 28 اسفندماه با شروع سفرهای نوروزی، تنها یک فقره تصادف منجر به فوت در جاده هراز رخ داد و این درحالی بود که این وضعیت در مدت مشابه پارسال تعداد هشت نفر فوتی بوده است.

وی افزود: این درحالی است که از یک سال گذشته تاکنون چندین برابر به تعداد خودروها اضافه شده و حجم سفرهای مردم در تعطیلات نوروزی افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه آمل تصریح کرد: حضور ماموران و گشت های ویژه پلیس راه و نظارت مستمر در جاده هراز و جاده های اصلی و فرعی زیر پوشش پلیس راه آمل تا حدودی زیادی توانسته در سالهای اخیر میزان تصادفات را کاهش دهد.

رضایی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی پلیس که از 25 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ماه سال92 ادامه خواهد داشت، 12 اکیپ پلیس راه در هزار و153 کیلومتر از حوزه های استحفاظی پلیس راه شهرستان آمل به طور شبانه روزی، خدمات مختلفی نظیر اعلام وضعیت جاده و راهنمایی و خدمات دیگر ارائه خواهند کرد.

رئیس پلیس راه شهرستان آمل، از کاهش بیش از 80 درصدی میزان تصادفات منجر به فوت درجاده پرتردد هراز از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون خبر داد.

وی، نصب دوربین های هوشمند ثبت تخلفات رانندگی، افزایش گشت ها ونظارت و برخورد جدی ماموران پلیس راه شهرستان با تخلفات حادثه ساز و رعایت مقررات آئین نامه ای از سوی رانندگان را در کاهش سوانح های جرحی وفوتی در جاده های ارتباطی شهرستان آمل تاثیرگذار دانست.

رئیس پلیس راه آمل با اشاره به حجم بالای تردد خودروها درجاده پرتردد هراز و اعمال محدودیتهای ترافیکی ، به رانندگانی که قصد تردد در این جاده را دارند، تقاضا کرد، مقررات راهنمايی و رانندگی را رعایت وبه توصيه های ايمنی مأموران پليس راه توجه کنند.

کد خبر 2023789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha