۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۱۹

تقی زاده:

ثبت نام روزانه 160 مسافر در تور رایگان گردشگری اردبیل

ثبت نام روزانه 160 مسافر در تور رایگان گردشگری اردبیل

اردبیل - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: روزانه بالغ بر 160 مسافر نوروزی در طرح تور رایگان گردشگری اردبیل ثبت نام می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، قادر تقی زاده ظهر جمعه در حاشیه اجرای تور گردشگری اردبیل در گفتگو با خبرنگارمهر تصریح کرد: این تور با هدف معرفی آثار تاریخی و گردشگری شهرستان اردبیل تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مسافران از این طرح تاکید کرد: به دنبال استقبال مسافران تعداد اتوبوسهای اختصاص یافته این طرح به چهار دستگاه افزایش یافته است.

نقی زاده با بیان اینکه اجرای این طرح در دو فاز قبل و بعد از ایام فاطمیه انجام شده است، اضافه کرد: بازدید از مجموعه بازار، مسجد جمعه، پلهای تاریخی، منطقه نمونه گردشگری شورابیل، موزه تاریخ طبیعی و موزه مردم شناسی از برنامه های این تور نیم روزه است.

وی افزود: در بخش دوم اجرای این برنامه به منظور توسعه این تور از قالب سیاحتی به زیارتی و سیاحتی، بازدید از مجموعه امامزاده صالح نیز در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان با بیان اینکه این طرح به صورت محدود در چند استان اجرا می شود، ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح ها نرخ مسافرتهای سال اینده به استان افزایش یابد.

ارائه توضیحات جامع از ویژگی های اردبیل به مسافران

به گفته وی در اجرای این طرح میراث فرهنگی، شهرداری اردبیل، محیط زیست و انجمن صنفی راهنمایان تور استان اردبیل مشارکت دارند.

تقی زاده با تاکید به اینکه راهنمایان تور در طول اجرای برنامه اطلاعات جامعی از ویژگی های استان به مسافران ارائه می دهند، ادامه داد: این موضوع به همراه بروشورهای توزیع شده در بین مسافران می تواند اطلاعات گردشگری مورد نیاز مسافران را تامین کند.

وی تاکید کرد: پخش کلیپهایی از ویژگی های طبیعی و گردشگری استان و بهره مندی از توضیحات کارشناسان در سایتهای بازدید تعبیه شده در این طرح از دیگر بخشهای این تور است.

تقی زاده اضافه کرد: اجرای این طرح از سه فرودین ماه آغاز شده و تا دهم فروردین از ساعت 16 تا 19 عصر از محل ستاد نوروزی استاشهرستان اردبیل ادامه خواهد یافت.

کد خبر 2023845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha