۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۰۶

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز:

ستاد تسهیلات سفراستان البرز نوروز امسال پیشرفت چشمگیری داشته است

ستاد تسهیلات سفراستان البرز نوروز امسال پیشرفت چشمگیری داشته است

کرج - خبرگزاری مهر: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز گفت: ستاد دایمی تسهیلات سفر استان البرز در سال جدید نسبت به سال های گذشته پیشرفت قابل توجهی  داشته و سطح تعاملات بین بخشی به طور محسوسی افزایش یافته است.

محمد جواد عطرچیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به همکاری معاونت های 17 گانه ی ستاد دایمی سفر استان البرز، اظهار داشت:  با توجه با اینکه استان البرز، استانی نوپا است و بسیاری از دستگاه های آن، اولین سال های کاری خود را در قالب استانی پشت سر می گذارند، شاهد رشد چشمگیر هماهنگی و فعالیت های ستاد هستیم.

وی با اشاره به به بازدید های نظارتی که در ایام نوروز از بخش های گوناگون اداره ی حمل و نقل و پایانه های استان البرز صورت گرفته است گفت: آمار مربوط به تردد وتعداد وسایل نقلیه از محورهای مختلف استان همه روزه اخذ و به ستاد تسهیلات سفر استان ارسال می شود و رییس ستاد تسهیلات سفر کشور نیز در ایام نوروزاز فعالیت های این اداره بازدید داشته است.

عطرچیان تأکید کرد: در بازدید های متعددی که از جاده های استان انجام شده است، مدیران این اداره با تردد در این جاده ها به صورت شهروندان عادی و با نظارت های غیر محسوس، وضعیت تردد در این جاده ها را کنترل می کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: مسافران عزیز باید قبل از سفر مسیر خود را شناسایی کنند تا امکان برنامه ریزی برای استراحت و اقامت در مکان های مختلف برایشان به آسانی مقدور شود.

وی افزود: مسافران نوروزی به این منظور می توانند با مرکز مدیریت راه های کشور و شماره تلفن 141 تماس بگیرند یا اطلاعات مسیر را از سایت  www.iran141.ir اخذ نمایند.

عطرچیان تصریح کرد: کلیه ی مسافران باید قبل از سفر از سلامت وسیله ی نقلیه ی خود مطمئن شوند تا سفری بدون دغدغه و ایمن را تجربه کنند.

وی در ادامه  تبیین کرد:  وسایل حمل و نقل عمومی امکان سفر مسافران را به اقصی نقاط کشور با استفاده ی از ناوگان ایمن و راحت فراهم می کنند و هموطنان با انتخاب سفر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توانند علاوه بر آسایش و راحتی، سفری خاطره انگیز داشته باشند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز در پایان افزود: احترام به حقوق دیگران و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تضمین کننده ی سفری ایمن و راحت برای مسافران خواهد بود.

 

 

کد خبر 2023939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha