۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۲۶

16 رسانه خارجی اهدای جایزه باروت خیس به همسر اوباما را منعکس می کنند

16 رسانه خارجی اهدای جایزه باروت خیس به همسر اوباما را منعکس می کنند

اهواز- خبرگزاری مهر: در مراسم اختتامیه کنگره ره آورد سرزمین نور 16 رسانه خارجی اهدای جایزه ویژه کنگره را به همسر رئیس جمهور آمریکا منعکس می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین روز و مراسم اختتامیه کنگره ره آورد سرزمین نور کاروان گروه های خبری و تلویزیونی شبکه های خارجی و رسانه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

این کاروان که مشتمل از 16 رسانه خارجی است، در سفر سه روزه خود به استان خوزستان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، طلائیه، فتح المبین و ... در مراسم اختتامیه کنگره ره آورد سرزمین نور حضور یافته اند.

این رسانه ها ضمن پوشش خبری این کنگره، مراسم اهدای جایزه ویژه کنگره تحت عنوان باروت خیس را به همسر اوبا رئیس جمهور آمریکا به دلیل افشاگری از ماهیت سیاسی جوایز اسکار انعکاس می دهند.

 شبکه‌ های الجزیره قطر، المیادین، لبنان، شین هوا چین، دارالخلیج امارات، هلال TV ترکیه، الاتجاه عراق و تمدن افغانستان از جمله رسانه های حضور یافته در این کنگره هستند.

در این کنگره علاوه بر حضور مسئولان کشوری، لشکری و استانی،  بیش از 260 نفر از نمایندگان 30 کشور جهان،  شاهد اهدای جایزه بین ‌المللی باروت خیس به همسر اوباما خواهند بود.
 

کد خبر 2024136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha