۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵

بازیکن تیم ملی فوتسال در گفتگو با مهر:

حتی یک روز محرومیت هم حقم نیست/ مظلوم واقع شدم

حتی یک روز محرومیت هم حقم نیست/ مظلوم واقع شدم

حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که چند ماه پیش آزمایش دوپینگش مثبت اعلام شد معقتد است حتی یک روز محرومیت هم حقش نیست. او می‌گوید بعد از تعطیلات نوروز برای یکسال محرومیتی که برایش در نظر گرفته شده است، اعاده دادرسی می‌کند و امیدوار است که این محرومیت از بین برود.

حمید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کاهش محرومیتش از دو سال به یکسال به خاطر استفاده از ماده ممنوعه "سیبو ترامین" اظهار داشت: خوشبختانه کمیسیون استیناف به این نتیجه رسید که من بی گناهم و حتی یک روز محرومیت هم حقم نیست چون خودم هم از وجود چنین ماده‌ای در بدنم بی اطلاع بودم.

وی ادامه داد: کمیسیون بدوی نتوانست به حرفم برسد ولی خوشبختانه در کمیسیون استیناف توانستم ثابت کنم که از وجود این ماده در بدنم اطلاعی نداشتم. من در عرض شش ماه سه بار تست دوپینگ دادم یعنی در مسابقات جام ملت‌های آسیا، جام جهانی و لیگ برتر. منفی بودن تست دوپینگ در دو رقابت نخست نشان می‌دهد که من انگیزه‌ای برای مصرف چنین ماده‌ای نداشتم. سیبو ترامین یک ماده لاغر کننده است در حالی که من حتی با کمبود وزن هم مواجهم و باید چند کیلوگرم به وزنم اضافه کنم.

بازیکن تیم فوتسال شهید منصوری با تاکید بر اینکه در این ماجرا مظلوم واقع شده بود، خاطرنشان کرد: در استیناف موفق شدم تا اندازه زیادی حقانیتم را ثابت کنم. بعد ا زتعطیلات نوروز هم اعاده دادرسی می‌کنم تا محرومیتم کاملا برطرف شود. دنبال این هستم تا به حقانیت برسم. من ماده‌ای مصرف نکرده‌ام که بخواهم بخاطرش محروم شوم.

احمدی یادآور شد: فوتبالیست‌هایی داریم که این ماده ممنوعه را آگاهانه استفاده کرده‌اند ولی آنها را فقط یک ماه محروم کرده‌اند. در هر صورت من بی گناهم و تا پایان برای اثبات حقانیتم روی حرفم ایستاده‌ام. البته حتی اگر می‌گفتم این ماده از کجا وارد بدنم شده است، محرومیتم کم می‌شد ولی متاسفانه حتی از این موضوع بی اطلاعم.

وی در پایان گفت: بعضی‌ها در این مدت به من مشاوره می‌دادند که در کمیسیون بدوی و استیناف چیزی بگویم و دلیلی بیاورم؛ مثلا بگویم این ماده از طرف پزشک و استفاده دارو به بدنم وارده شده است تا بلکه با این حرف‌ها محرومیتم کمتر شود ولی من از ابتدا روی حرفم ماندم و امیدوارم در انتها به نتیجه هم برسم.

کد خبر 2024201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha