۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۱۲

افندي زاده:

يك ميليون مسافر از پايانه مرزي بیله سوار تردد کردند

يك ميليون مسافر از پايانه مرزي بیله سوار تردد کردند

اردبیل – خبرگزاری مهر: معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور از تردد بیش از یک میلیون مسافر طی سال گذشته از پایانه مرزی بیله سوار در استان اردبیل خبر داد.

شهريار افندي زاده در حاشیه بازدید از پايانه مرزي بيله سوار در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این تعداد مسافر از اتباع جمهوری اسلامی و اکثرا از اتباع کشور جمهوری آذریبایجان بوده اند.

وی با بیان اینکه پايانه مرزي بيله سوار يكي از پايانه هاي مهم كشور محسوب می شود، افزود: علاوه بر صادرات و واردات در این پایانه، در سال 91 بالغ بر 650 هزار تن كالا نیز از پايانه مرزي بيله سوار ترانزيت شده است.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور با اشاره به احداث سالن مسافري این پایانه تاکید کرد: این طرح هم اكنون با 75 درصد پيشرفت فيزيكي در دست احداث بوده و بزودي مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اعتبار 60 ميليارد ریالی برای اجرای این پروژه مهم و ضروری بیان داشت: پايانه مرزي بيله سوار 28 هکتار مساحت دارد و با توجه به افزایش تردد از این پایانه باید اجرای طرح های توسعه ای در اولویت قرار گیرد.

افندي زاده همچنین با اشاره به افتتاح و بهره برداری فاز اول محوطه سازي سالن تجاري پايانه مرزي بيله سوار عنوان کرد: برای این طرح نیز 30 ميليارد ریال هزینه شد تا اسكان وسائط نقليه سنگين و جابه جايي و ترانزيت كالا تسهیل شود.

کد خبر 2024443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha