۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۰۶

در سفر به ترکیه انجام شد؛

دیدار رستگار با رئیس فدراسیون جهانی جودو/ ویزر به تهران می‌آید

دیدار رستگار با رئیس فدراسیون جهانی جودو/ ویزر به تهران می‌آید

رئیس فدراسیون جودو کشورمان در دیدار با "ماریوس ویزر" از وی دعوت کرد برای دیدار از امکانات ورزش جودو ایران به تهران سفر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی رستگار که برای دیدار با رئیس فدراسیون بین المللی جودو راهی ترکیه شده بود در حاشیه رقابتهای جایزه بزرگ "سامسون" با وی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس فدراسیون جودو در خصوص این حلسه  به مهر گفت: قبل از هر چیز باید از رئیس فدراسیون جهانی تشکر و قدردانی کنم که شرایط جودو ایران را به خوبی درک کرده و حمایت کامل خود را از فعالیت های گسترده این رشته در ایران اعلام نمودند.

 رستگار افزود: در این دیدار شرایط کلی ورزش ایران و بخصوص جودو برای آقای "ویزر" تشریح شد و  هرگونه تهدید را عامل افت جودو کشورمان عنوان داشتم. ضمن اینکه درخواست برگزاری یک دوره مسابقات کاپ قاره ای يا به صورت جایزه بزرگ(گرند پری) به وی ارائه دادم که با کلیات طرح موافقت شد.

وی همچنین از دعوت رئیس فدراسیون جهانی به ایران خبر داد و افزود: اقای ویزر از دعوت ما استقبال نمودند و قرار شد تا زمان حضور در تهران را اعلام کنند . ضمن اینکه در تهران در خصوص برگزاری رقابتهای فوق بیشتر با وی مذاکره خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون جودو فردا دوشنبه و در پایان رقابتهای بین الملی ترکیه به تهران بازمی گردد.


 

کد خبر 2024448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha