۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۵۹

مدیرکل اوقاف همدان:

دوازدهم فروردین سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی است

دوازدهم فروردین سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی است

همدان – خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم و روز شناساندن پیروان و دشمنان انقلاب و جدا کردن صف آنان است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه 12 فروردین، به زیبایی توطئه های دشمنان را از میان برد و آنان را که حکومت جمهوری را بی اسلام می خواستند، به کناری افکند، اظهار داشت: این مردم بودند که در روزهای دهم و یازدهم فروردین 1358 با حضوری آگاهانه و تصور ناشدنی، در پای صندوق های رأی، پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند.

وی با بیان اینکه در روز پربرکت 12 فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام را، برای بار دیگر، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلّی ساخت، افزود: تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه 12 فروردین روز تحقق آرمان های بلند مردم بود، عنوان کرد: مردمی که در راه انقلاب، زندان ها، تبعیدها، شکنجه ها، سختی ها و محرومیت های زیادی کشیدند و شهادت بهترین فرزندان خود را دیدند، بعد از پیروزی انقلاب، در یک همه پرسی تاریخی، برای تحقق آرمان های والای شهیدان، به استقرار جمهوری اسلامی، رأی دادند.

وی عنوان کرد: اکنون وظیفه ماست که با پایبندی به آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از حقوق نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان دفاع کرده و همواره مدافع اسلام ناب محمدی(ص) و ارزش‌های اسلامی در جامعه باشیم.

صالحی در پایان گفت: دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم و روز شناساندن پیروان و دشمنان انقلاب و جدا کردن صف آنان است.

کد خبر 2024589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha