۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

گودرزی با مهر مطرح کرد:

فعالیت شبانه روزی قرارگاه نصر برای تامین امنیت مسافران نوروزی

فعالیت شبانه روزی قرارگاه نصر برای تامین امنیت مسافران نوروزی

کرج - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: قرارگاه نصر برای تأمین امنیت مسافران نوروزی و البرزنشینان به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت است.

سردار احمد علی گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: معاونت انتظامی و راهور ستاد تسهیلات سفر استان البرز با همکاری سایر دستگاه ها ومشارکت خود مردم، با برقراری نظم و امنیت، نوروزی پرنشاط رابه مسافران و البرزنشینان هدیه می کند.

سردار گودرزی با اشاره به شعار نوروزی نیروی انتظامی گفت: شعار نوروزی سال جدید که "نوروزی پرنشاط، با رعایت قانون و احترام به دیگران" نامگذاری شده است بیانگر آنست که آحاد مردم باید در تأمین امنیت و آرامش جامعه مشارکت فعال داشته باشند و با رعایت قوانین و مقررات و احترام به حقوق شهروندی، پلیس خدمتگزار را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

وی گفت: ستاد دایمی سفر استان البرز، علاوه بر وظایف عملیاتی که بر عهده دارد یک ستاد فرهنگی نیز محسوب می شود که در جنبه های مختلف به ارتقای سطح کمی و کیفی فرهنگ سفر اقدام می کند.

گودرزی تصریح کرد: اجرای طرح های ترافیکی با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در بین رانندگان، جهت تسهیل در عبور و مرور در شهرها و جاده های استان، ارایه ی آموزشهای همگانی و تخصصی در رانندگی صحیح، برقراری امنیت منازل و سایر اماکن در ایام تعطیلات و رعایت قوانین و مقررات و احترام به حقوق شهروندی از جمله ی این اقدامات است که نیروی انتظامی استان البرز در این خصوص از مدتها قبل برنامه ریزی کرده است.

وی تاکید کرد: استقرار پاسگاه های موقت، همکاری و هماهنگی با مراجع قضایی، برنامه ریزی برای گشت های انتظامی، تأمین امنیت جاده ها، برخورد با متخلفین و اعمال قانون، اجرای مسابقات فرهنگی به منظور افزایش سطح آموزش عمومی در حوزه های مختلف انتظامی به ویژه در بخش های راهنمایی و رانندگی نیز جزو فعالیت های نیروی انتظامی است که در این ایام با حجم گسترده تری اجرا می شود.

سردار گودرزی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد و روزانه به منظور بررسی راهکارهای ارایه ی خدمات بهتر به مسافران نوروزی گفت: برنامه ریزی ها در این خصوص از مدتها قبل از شروع سال نو صورت گرفته و دستورات لازم برای آماده باش نیروهای انتظامی صادرشده بود تا هموطنان ما در کمال امنیت از سفر به همراه خانواده هایشان لذت ببرند.
 
 
 
 

کد خبر 2024646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha