۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۱

محسنی در گفتگو با مهر:

افزایش رضایتمندی مسافران از ستاد تسهیلات نشان از برنامه ریزی صحیح و تعامل مطلوب اعضا دارد

افزایش رضایتمندی مسافران از ستاد تسهیلات نشان از برنامه ریزی صحیح و تعامل مطلوب اعضا دارد

کرج - خبرگزاری مهر:مدیر کل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: همکاری و تعامل اعضای ستاد تسهیلات نوروزی بسیار مناسب بوده و همین امر رضایتمندی مسافران را نسبت به سالهای گذشته افزایش داده است.

رمضانعلی محسنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی پل ارتباطی مسافران و مدیران دستگاه ها و ادارات  خدمات رسان در تعطیلات آغازین سال بود که اعضای این ستاد به عنوان نماینده دستگاه یا اداره خود در تعطیلات نوروز،  سعی کردند خدمات مناسبی را به مسافران و مردم ارائه دهند.

وی افزود: این ستاد از 23 اسفندماه شروع به کار کرده و تا 15 فروردین که آخرین مسافران نوروزی به استان های مبداء خود باز می گردند فعالیت دارد .

وی گفت: برخی از اعضای این ستاد  از جمله پلیس راهور ، نیروی انتظامی ، شهرداری ها و اداره کل حمل و نقل در این ایام  به صورت شبانه روزی به مردم و مسافران خدمات ارائه می دهند .

محسنی تصریح کرد: خوشبختانه میزان رضایتمندی مردم و مسافران از اقدامات این ستاد در سال جاری در مقایسه با سال گذشته بیشتر بوده که این نشانگر برنامه ریزی و تعامل مناسب اعضای  این ستاد است که امسال در استان البرز به میزان مطلوبی رقم خورد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به خدمات اداره کل کتابخانه های عمومی استان در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: در ایام نوروز پنج کتابخانه در شهرستان‌های مختلف استان به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: کتابخانه الهادی شهرستان ساوجبلاغ‌، امام صادق(ع) نظر‌آباد‌، علامه امینی فردیس‌، شهید مطهری اشتهارد بخشی از این کتابخانه‌ها هستند‌.

وی افزود: اعضاء می‌توانند از ساعت 9 صبح الی 15 هرروز به این کتابخانه‌ها مراجعه کنند‌.

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: علاوه بر کتابخانه‌های مذکور کتابخانه امیر کبیر کرج نیز به صورت شبانه روزی به اعضاء خدمات ارائه می‌دهد‌.

محسنی  به برگزاری مسابقه کتابخوانی در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: شهروندان البرزی می‌توانند با مراجعه به سایت کتابخوانان حرفه‌ای نسبت به ثبت نام و شرکت در این مسابقه اقدام کنند‌.
 
 
 

کد خبر 2024658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha