۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۴

خوروش در گفتگو با مهر:

سپاهان برای دیدار الاهلی مصدوم و محرومی ندارد/ سکوت در مورد اظهارات فتح‌الله‌زاده

سپاهان برای دیدار الاهلی مصدوم و محرومی ندارد/ سکوت در مورد اظهارات فتح‌الله‌زاده

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان برای دیدار الاهلی هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارد و شرایط ما برای این بازی بسیار خوب است.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم سپاهان برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: تیم ما شرایط روحی خوبی برای این دیدار دارد و بازیکنان با توجه به برد مقابل استقلال از انگیزه و روحیه خوبی برای این مسابقه برخوردار هستند.

وی ادامه داد: اگرچه تیم از خستگی ناشی از بازی جام حذفی رنج می‌برد اما ما سعی کردیم که ریکاوری خوبی انجام دهیم و شرایط بازیکنان تیم ما برای بازی با الاهلی بسیار خوب است.

سرپرست سپاهان در مورد مصدومان و محرومان تیمش برای این بازی تصریح کرد: ما برای این بازی بازیکن محروم یا مصدوم خاصی نداریم و احسان حاج صفی که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرد، بهبود پیدا کرده و مشکلی برای این بازی ندارد.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون اظهارات فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مصدومیت خلعتبری و اینکه او عنوان کرده بود خلعتبری به دروغ اعلام کرده برای دیدار تیم ملی مقابل کویت مصدوم است، اضافه کرد: ترجیح می‌دهم در این زمینه حرفی بر زبان نیاوردم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 فردا سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2024941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha