۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۲۳:۰۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

لرستان در معرفی ظرفیتهای خود به مهمانان نوروزی خوش درخشید/ نمره 20 به مسئولان استان

لرستان در معرفی ظرفیتهای خود به مهمانان نوروزی خوش درخشید/ نمره 20 به مسئولان استان

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: استان لرستان در زمینه معرفی ظرفیتها و توانمندی های خود در زمینه های مختلف به گردشگران و مهمانان نوروزی در سالجاری خوش درخشید.

منوچهر جهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه استان لرستان در ایام نوروز سالجاری با برنامه ریزی های مطلوب ظرفیتها و توانمندی های خود را به خوبی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه این علمکرد مطلوب از سوی میراث فرهنگی لرستان منجر به این شد که این استان به عنوان یکی از قطبهای گردشگری معرفی و جایگاهی در خور شان این استان کسب شود ادامه داد: این برنامه ریزی نیز باید در طول سال به صورت مستمر برای جذب گردشگران، حفظ و احیای میراث تاریخی برای استان لرستان ادامه یابد.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی با تاکید بر اینکه شادابی، نشاط و طراوت مهمانان نوروزی این استان حاکی از عملکرد مطلوب مجموعه ستاد تسهیلات نوروزی لرستان است عنوان کرد: می توان نمره 20 را به این مجموعه داد.

جهانیان با بیان اینکه این اقدامات منجر شده که در ایام نوروز سالجاری استان لرستان به عنوان یکی از مقاصد و مسیرهای گردشگری در سطح کشور معرفی شده است افزود: این امر نشان می دهد که استان لرستان نیز توانسته است که خود را به عنوان یک قطب گردشگری در سطح کشور معرفی کند.

وی بیان داشت: به طور حتم می توان با اقدامات مطلوب صورت گرفته از سوی میراث فرهنگی استان لرستان و همچنین مدیریت ارشد استان نمره 20 را به این مجموعه داد.

کد خبر 2024971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha