۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

 الکس ایلیچ پس از برد مقابل سپاهان:

بازی سپاهان و استقلال در برد ما تاثیرگذار بود/ نقطه ضعف سپاهان افت بدنی بود

بازی سپاهان و استقلال در برد ما تاثیرگذار بود/ نقطه ضعف سپاهان افت بدنی بود

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان ایران گفت: به نظر من نقطه ضعف سپاهان افت بدنی بازیکنان این تیم بود و بازیکنان این تیم با توجه به بازی با استقلال کم آوردند و این برای ما خوب بود و در برد تاثیر داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، الکساندر ایلیچ شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل سپاهان ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: ما از قبل می‌دانستیم که بازی با سپاهان بسیار سخت است و همه دیدید که سپاهان در ابتدای بازی بسیار خوب شروع کرد و به گل نیز رسید اما بعد از آن ما توانستیم بهتر از آن تیم بازی کرده و نتیجه را جبران کنیم و به گل برسیم.

وی ادامه داد: پس از گل توانستیم زمین را در دست بگیریم و از فضاهای آن استفاده کرده و گل دوم را نیز به ثمر رساندیم و در نیمه دوم گل‌های بیشتری زدیم.

سرمربی الاهلی با اشاره به شرایط بدنی تیم سپاهان و خستگی بازیکنان این تیم، بیان داشت: ما تلاش کردیم که در نیمه دوم از افت بدنی بازیکنان سپاهان استفاده کرده و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و با توجه به این مسئله کل زمین را در اختیار گرفتیم و از این تاکتیک نتیجه گرفتیم.

وی گفت: دیدار استقلال و سپاهان را بررسی کرده بودیم و مطمئن بودیم که بازیکنان تیم اصفهانی با توجه به بازی قبل خود مقابل ما کم می‌آورند اما با این حال احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم.

ایلیچ اضافه کرد: به نظرم بازی‌های بعدی غیر قابل پیش‌بینی هستند و هیچ چیز مشخص نیست چون بازی‌های زیادی باقی مانده است اما ما تلاش می‌کنیم که در بازی‌های بعدی نیز خوب ظاهر شویم و نهایت امتیاز را از این بازی‌ها کسب کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی عربستان با نتیجه 4 بر دو به سود تیم عربستانی به پایان رسید.

 

کد خبر 2025196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha