۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

عباسی خبر داد:

مختومه شدن 2400 پرونده تخلفات صنفی نوروز 92 در مازندران

مختومه شدن 2400 پرونده تخلفات صنفی نوروز 92 در مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به ارجاع دو هزار و 600 فقره پرونده تخلفات صنفی نوروز 92 به این اداره کل، از مختومه شدن دو هزار و 400 پرونده تخلفات صنفی در این ایام خبر داد.

مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در طرح نظارتی نوروز 92 بیش از دو هزار و 600 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع که از این تعداد دو هز ار و 428 فقره مختومه و متخلفان به پرداخت چهار میلیارد و 771 میلیون و 883 هزار و 440 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: در مدت اجرای طرح بیش از دو هزار و 200 مورد بازرسی مشترک با حضور روسای شعب و بازرسی امر از واحد های صنفی صورت پذیرفت که هزار و 316 متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

عباسی در خصوص بیشترین تخلف در پرونده ها گفت: گرانفروشی هزار و 234 فقره، عدم درج قیمت هزار و 96 فقره، عدم صدور فاکتور 317 فقره و عرضه کالای قاچاق 55 فقره بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: درراستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز، دو هزار و 617 فقره برونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.

عباسی، برخورد با متخلفان و ورود و رسیدگی به جرم و صدور حکم را از وظائف ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی نام برد و گفت: در زمان های خاص مثل بازگشایی مدارس، ماه رمضان و ایام پایانی سال و عید نوروز سازمان تعزیرات حکومتی طرح های ویژه ای برای برخورد با متخلفان بازار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: طرح تشکیل گشت سیار که یکی از روسای شعبه در این گشت حضور دارد در برنامه کاری سازمان تعزیرات برای ایام پایان سال و در زمان اجرای طرح بود.

وی تصریح کرد: بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی در معیت رئیس شعبه هر روز مشغول بازرسی از بازار هستند واگر تخلفی احراز شود با حضور قاضی در همان مکان به تخلف رسیدگی و حکم صادر می شود.


 

کد خبر 2025272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha