۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱

یوپ هاینکس:

تحت تاثیر بازی فوق العاده شاگردانم قرار گرفتم/ هدفمان خارج کردن پیرلو از جریان بازی بود

تحت تاثیر بازی فوق العاده شاگردانم قرار گرفتم/ هدفمان خارج کردن پیرلو از جریان بازی بود

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ که از عملکرد شاگردانش در دیدار سه شنبه شب مقابل یوونتوس به شدت راضی است و معتقد است در این بازی تمام برنامه های تاکتیکی اش توسط بازیکنان در زمین پیاده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی بایرن در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: ما فوق العاده بازی کردیم و همه چیز طبق برنامه تاکتیکی مان پیش رفت. شاگردان من در چند روز اخیر تلاش زیادی کردند و نتیجه آن را هم گرفتند. اعتماد به نفس بازیکنان ما در این بازی بسیار بالا بود.

هاینکس در ادامه افزود: بازی های یوونتوس را آنالیز کرده بودم و برنامه ویژه ای برای دیدار مقابل این تیم داشتم که خوشبختانه جواب هم داد. هدف ما این بود که از همان ابتدا فشار زیادی روی دروازه یووه ایجاد کنیم و آندره آ پیرلو را هم از جریان بازی خارج کنیم. بسته نگه داشتن دروازه مان مقابل یک تیم ایتالیایی در این سطح دستاورد بزرگی است. واقعا تحت تاثیر بازی شاگردانم قرار گرفتم و از آنها کاملا راضی هستم. نباید فراموش کنیم که حریف ما در آستانه دومین قهرمانی اش در سری آ قرار دارد. امیدوارم در بازی برگشت هم بتوانیم چنین عملکردی داشته باشیم و در نهایت به نیمه نهایی راه پیدا کنیم.

دیدار تیم های بایرن مونیخ و یوونتوس سه شنبه شب در حضور بیش از 66 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا مونیخ با پیروزی 2 بر صفر باواریایی ها به پایان رسید.

کد خبر 2025326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha