۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۱۷

کارلو آنچلوتی:

از نتیجه بازی راضی نیستم/ اطیمنان دارم در بازی برگشت 2 گل می زنیم

از نتیجه بازی راضی نیستم/ اطیمنان دارم در بازی برگشت 2 گل می زنیم

سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل بارسلونا کاملا راضی است اما معتقد است تیمش مقابل بارسا نتیجه خوبی در خانه کسب نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارلو آنچلوتی سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: شخصا فکر می کنم نتیجه خوبی مقابل بارسا کسب نکردیم. ما خیلی خوب بازی کردیم، دو گل به ثمر رساندیم. خوب دفاع کردیم اما دو گل هم دریافت کردیم. البته به بازیکنانم و شجاعت آنها افتخار می کنم اما از نتیجه ای که کسب کردیم خوشحال نیستم.

آنچلوتی در ادامه افزود: اگر مصدومیت مسی جدی باشد و او به بازی برگشت نرسد برای ما چندان فرقی نمی کند. ما باید به بارسلونا برویم و در آنجا گل بزنیم. همان کاری که امشب انجام دادیم و من از آن خوشحال هستم. غیبت ماتوئیدی در بازی برگشت به دلیل محرومیت یک خبر بسیار بد برای ماست. او بازیکن بسیار مهمی است، امیدوارم تیاگو موتا به بازی برگشت برسد تا بتوانیم او را جانشین ماتوئیدی کنیم. ما گزینه های خوبی در خط هافبک داریم. بازی برگشت برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ما می خواهیم 2 گل در بازی برگشت به ثمر برسانیم، اطمینان دارم که می توانیم این کار را انجام دهیم.

دیدار تیم های پاری سن ژرمن و بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در حضور 45 هزار تماشاگر ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس با تساوی 2 بر 2 دو تیم به پایان رسید.

کد خبر 2025353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha