۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸

ولی پور خبر داد:

بهره مندی 1.7 میلیون گردشگر نوروزی از خدمات جمعیت هلال احمر مازندران

بهره مندی 1.7 میلیون گردشگر نوروزی از خدمات جمعیت هلال احمر مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران از خدمت رساني اين جمعيت به بيش از يك ميليون و 700هزار گردشگر نوروزي در سال 92 خبر داد.

مهدي ولي پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توزيع 670 هزار نسخه بروشور و 500 هزار بسته فرهنگي، ارائه خدمت به 17هزار مراجعه كننده به خيمه هاي نماز، ارائه خدمت به بيش از هفت هزار نفر از مراجعان به ايستگاه سلامت و انجام خدمات رايگان تست قند خون و فشار خون، استفاده 10هزار كودك از كلبه هاي ويژه دوستدار كودك و بازديد بيش از هشت زار نفر از نمايشگاهها ي جنبي پست هاي راهنمايي مسافران از جمله خدمات جمعيت هلال احمر استان به گردشگران نوروزي  بوده است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه امداد و نجات گفت: انجام 452 ماموريت امدادي، امدادرساني به 298 مصدوم ناشي از حوادث جاده اي، ارائه خدمات درمان سرپايي به سه هزار و 600 مراجعه كننده به پايگاهها و پست هاي امدادي، ارائه خدمات اسكان اضطراري به هزار و 600 نفر در راه مانده و توزيع 135بسته غذا يي از جمله اقدامات جمعيت هلال احمر استان در ايام نوروز بوده است.

به گفته ولی پور، طرح امداد و نجات نوروزي جمعيت هلال احمر مازندران از 24 اسفند و طرح راهنمايي مسافران از 28 اسفند آغاز شده تا 16 فروردين ادامه خواهد داشت.

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران گفت:این استان با توجه به موقعيت طبيعي و جاذبه هاي بي نظير خدادادي همه ساله در فصول مختلف بويژه در ايام نوروز ميزبان ميهمانان و گردشگران بسياري بوده كه ارائه خدمات مورد نياز آنان رسالت خطير همه دستگاههاي اجرايي است و جمعيت هلال احمر بر حسب ماموريت ذاتي خويش و به عنوان يكي از اعضاي مهم ستاد تسهيلات سفراستان با تمام ظرفيت اجرايي و عملياتي در اين عرصه حضور دارد.

مازندران در ایام نوروز میزبان میلیونها گردشگر بوده است.

کد خبر 2025375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha