۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷

به دليل مشكل در تهيه بليط هواپيما/

بازی صبا و فولاد یک ساعت زودتر برگزار مي‌شود

بازی صبا و فولاد یک ساعت زودتر برگزار مي‌شود

قم - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: دیدار این تیم با فولاد خوزستان در هفته سي‌ويكم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور نسبت به زمان قبلی اعلام شده به علاقمندان به فوتبال یک ساعت زودتر به انجام خواهد رسيد.

حسین نجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دیدارهای دور برگشت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز جمعه با انجام ديدارهاي هفته چهاردهم پيگيري می‌شود و صبای قم باید در دیداری حساس در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف تيم فوتبال فولاد خوزستان برود.

تغيير در ساعت بازي به سبب پرواز هواپيماي اهواز- تهران

وی ادامه داد: این بازی طبق برنامه قبلی اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال باید از ساعت 17 و 30 دقيقه روز جمعه شانزدهم فروردين ماه در ورزشگاه تختي اهواز برگزار می شد اما به دلیل تغییراتی که در ساعت خروج صبا از اهواز ايجاد شد، این بازی یک ساعت زودتر به انجام می رسد و راس ساعت 16 و 30 دقيقه همان روز توسط داور بازی آغاز مي‌شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: با توجه به اينكه در روزهاي پاياني تعطيلات سال جديد قرار داريم، واقعا بليط پرواز به سمت اهواز براي انجام اين ديدار به سختي تهيه شد و براي بازگشت نيز شرايط خاصي از سوي شركت‌هاي هواپيمايي وجود داشت كه به همين خاطر از سازمان ليگ درخواست كرديم بازي يك ساعت زودتر به انجام برسد تا در تنها پروازي كه جمعه شب به سمت تهران انجام مي‌شود، از اهواز خارج شده و به شهر قم بازگرديم.

 ليگ دوازدهم؛ آخرين ليگ 18 تيمي فوتبال ايران

وی در ادامه با اشاره به وضعیت صبا در آستانه این دیدار حساس خارج از خانه، بیان داشت: تیم فوتبال صبای قم قصد دارد در چهار بازي باقي مانده از نیم فصل دوم لیگ دوازدهم مسابقات باشگاه‌های برتر کشور، با قدرت برابر حریفان به میدان برود که این مهم می‌تواند به ارتقاي جايگاه تيم در جدول رده بندي نهايي ليگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌هاي برتر كشور منجر شود.

نجاتي ابراز كرد: دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امسال با شرکت 18 تیم برگزار می‌شود که در پایان لیگ این فصل چهار تیم به صورت مستقیم به لیگ دسته اول سقوط می کنند و تیم پنجم نیز با تیم سوم دسته اول در پلی آف دیدار خواهد کرد  و به همین خاطر اصرار داریم که با شکست فولاد خوزستان به مکان های بالای جدول صعود كنيم.

وی تصریح کرد: در 11 دوره گذشته این مسابقات، تیم فوتبال صبای قم در دوره هفتم موفق به کسب بهترین جایگاه خود شد و توانست در بین رقبای لیگ برتری بعد از پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در جایگاه سوم ایستاده و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، ضمن اینکه در دوره یازدهم با کسب رتبه چهارم به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و امسال نیز مي‌توانيم تا رتبه ششم صعود كنيم.

کد خبر 2025539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha