۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶

با حضور رئيس فدارسيون جودو/

جشن قهرماني ميزان خراسان شمالي در ليگ برتر جودو برگزار شد

جشن قهرماني ميزان خراسان شمالي در ليگ برتر جودو برگزار شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: جشن قهرماني تيم جودو موسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي در ليگ برتر، با حضور رئيس فدارسيون جودو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه شب جشن قهرماني تيم جودو موسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي در نهمین دوره رقابت های لیگ جودو دسته برتر باشگاههای کشور با عنوان جام ولايت، با حضور رئيس و نايب رئيس فدارسيون جودو، مديرعامل و مسئولان موسسه مالي و اعتباري ميزان، مسئولان ورزشي خراسان شمالي و جمع كثيري از جودوكاران اين استان در محل تالار حافظ بجنورد برگزار شد.

رئيس فدارسيون جودو در اين جشن ضمن تبريك قهرماني به تمامي اعضاي تيم جودو موسسه مالي و اعتباري ميزان خراسان شمالي و همچنين ورزش دوستان اين استان، از خدمات موسسه ميزان در زمينه حمايت مالي از اين تيم قدرداني كرد.

محمدعلي رستگار با بيان اينكه تيم جودو خراسان شمالي در اولين حضور خود در رقابت هاي ليگ برتر موفق به كسب اين مقام شد، اظهار داشت: اين تيم در رقابت هاي ليگ برتر برابر حريفاني موفق به كسب پيروزي شد كه بيش از 10 سال در اين مسابقات سابقه دارند و هر كدام چندين بار قهرمان رقابت ها شده بودند.

وي در ادامه با اشاره به قدمت كشتي چوخه در اين استان و شباهت هاي اين ورزش سنتي با جودو، با تاكيد بر بهره گيري بيشتر از اين ظرفيت عظيم، تصريح كرد: استعدادهاي اين استان در زمينه جودو در سطح كشور بي نظير بوده و به همين دليل نيز لازم است جوانان و نوجوانان ورزشكار اين استان با استفاده از توانمندي هاي خود در كشتي با چوخه، در ميدان هاي ملي و بين المللي جودو نيز افتخارآفرين باشند.

رستگار اضافه كرد: بايد در كنار حفظ كشتي سنتي چوخه، استعدادهاي موجود در اين رشته از سطح ورزش هاي بومي و محلي بالاتر رفته و ورزشكاران اين رشته با حضور در جودو، زمينه موفقيت خود در سطوح ملي و فراملي را فراهم كنند.

مديرعامل موسسه مالي و اعتباري ميزان نيز در اين جشن، مهمترين هدف حمايت مالي اين موسسه از تيم هاي ورزشي را اصل ورزش و سازندگي آن ذكر كرد و گفت: اين مسئله كه موسسه مالي و اعتباري ميزان موفق شده با حمايت از ورزش شمار زيادي از جوانان اين مرز و بوم را در مسير درست و سازنده قرار دهد، يكي از بزرگترين افتخارات اين موسسه به شمار مي رود.

مجتبي خضري با بيان اينكه هدف ما در حمايت از تيم هاي ورزشي، قهرمان شدن در ورزش حرفه اي نيست، اظهار داشت: هدف اصلي موسسه ميزان در همكاري با تيم هاي ورزشي، حمايت از جوانان و نوجوانان و فراهم كردن زمينه هاي رشد و شكوفايي استعدادهاي آنان در رشته هاي مختلف ورزشي است.

تیم جودو موسسه مالی و اعتباری میزان در آخرين روزهاي سال 91 موفق شد به مقام قهرمانی نهمین دوره رقابت های لیگ جودو دسته برتر باشگاههای کشور دست یابد.

اين تيم در هفته پاياني با شكست حريفان خود با كسب 27 امتياز به مقام قهرماني رسيد و پس از آن تيم هاي پاس خراسان رضوی با 24 امتیاز و دانشگاه آزاد نیز با 21 امتیاز در رده هاي دوم و سوم ايستادند.

کد خبر 2025542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha