۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

نقیبی اعلام کرد:

فاصله زیادی با طرح دریای ایده آل و آرمانی در مازندران داریم

فاصله زیادی با طرح دریای ایده آل و آرمانی در مازندران داریم

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی مازندران با تاکید بر تنوع برنامه های طرحهای سالمسازی دریا در سواحل استان، اظهار داشت: فاصله زیادی با طرح دریای ایده آل و آرمانی داریم.

فرامرز نقیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، ا بیان اینکه یکی از جاذبه های گردشگری استان مازندران دریا است اظهار داشت: سالهاست که آمار قربانیان سواحل سبب ایجاد دغدغه برای مسئولان وشورای اسلامی شده وحال فرصتی بوجود آمده است تا در قالب چند برنامه مستند ، مشکلات و راهکارهای کاهش غرق شدگان در شبکه های سراسری واستانی به تصویر کشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه دریا یک سرمایه ملی است و باید برای آن اعتبارات ملی و دولتی در نظر گرفته شود ،گفت : معتقدم در این راه همه مسئولین بویژه مدیران و کارشناسان استانی باید کمک کنند.

نقیبی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های خوبی که صورت گرفته است امسال آمارها، افزایش مسافرین را نشان می دهد خاطرنشان کرد : لازم است جهت مسافران تابستانی تدابیر بهتری بیاندیشیم.

رئیس شورای اسلامی مازندران با اشاره به اینکه طرح آزادسازی سواحل طرح جدیدی است و سابقه ی زیادی ندارد افزود : در گذشته سواحل بیشتر در دست بخشهای خصوصی ودولتی بود که مردم کمتر می توانستند از آن استفاده کنند و اتمام این طرح خود گام بزرگی در جهت افزایش امنیت دریا است.

نقیبی با تاکید بر اینکه هنوز با طرح دریا به صورت ایده آل و آرمانی آن فاصله داریم گفت : این شروعی است جهت اقدامات بهتر تاهمه هموطنان وگردشگران بتوانند در نهایت آرامش از مواهب آن بهره مند گردند.

مازندران دارای 338 کیلومتر نوار ساحلی است.

کد خبر 2025574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha