۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵

ناییج خبر داد:

کسب 15 نشان جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران آملی

کسب 15 نشان جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران آملی

آمل - خبرگزاری مهر: رئیس اداره ورزش وجوانان آمل، از کسب 15 نشان برتر توسط ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته در مسابقات المپیک، جهانی، بین المللی و آسیایی خبر داد.

محمود نائیج در گفتکو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این تعداد شامل،  نشان طلای با ارزش قاسم رضایی ملی پوش وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن بوده که با ارزش ترین مدال های کسب شده توسط ورزشکاران آملی محسوب می شود.

وی افزود: در مجموع ورزشکاران آملی در سال گذشته 9 نشان طلا، یک نقره و پنج نشان برنز مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی را در رشته های کشتی، والیبال، ووشو ، کاراته پرورش اندام  و تنیس روی میز کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با بیان اینکه تعداد مدال های کسب شده ورزشکاران آملی در سال90 تنها 11 نشان جهانی و آسیایی بوده است، تصریح کرد: تیم های رشته های دیگر ورزشی از آمل نیز در سال گذشته در مسابقات مهم قهرمانی و لیگ های کشوری واستانی نیز درخشش داشتند.

نائیج با بیان اینکه تیم کاله نماینده آمل در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ شده و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز شرکت خواهد کرد، تصریح کرد: این تیم پارسال مقام سوم جام باشگاه های آسیا را کسب کرده و با توجه به میزبانی مسابقات در ایران، شانس کسب مقام های بهتر را نیز دارد.

وی، حضور با صلابت تیم فوتبال پیام صنعت آمل در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور و شانس زیاد این تیم برای صعود به لیگ دسته دوم، قهرمانی تیم ژیمناستیک آمل در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور، حضور تیم هیات فوتبال آمل در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور ، تیم بسکتبال با ویلچر آمل در لیگ برتر و تیم هندبال آمل در لیگ دسته یک کشور را نشان از جایگاه مهم و ارزشمند ورزش آمل یاد کرد.

ناییج یادآورشد: در رشته های شطرنج ، بدمینتون، دو ومیدانی، بسکتبال ، کوهنوردی ، نجات غریق و رشته های رزمی، ورزشکاران آملی در مسابقات کشوری و استانی در رقابتهای انفرادی و تیمی بهترین نتایج را در سال گذشته کسب کردند.

50 هیئت ورزشی در شهرستان حدود 400 هزار نفری آمل فعال است.

کد خبر 2025580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha