۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷

یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛

چلسی از سد رابین کازان گذشت/ شکست نیوکاسل و پیروزی فنرباغچه

چلسی از سد رابین کازان گذشت/ شکست نیوکاسل و پیروزی فنرباغچه

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با پیروزی تیم های فوتبال بنفیکا، فنرباغچه و چلسی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، چلسی در حضور نزدیک به 33 هزار تماشاگر ورزشگاه استمفوردبریج موفق شد با نتیجه 3 بر یک رابین کازان روسیه را شکست دهد. در این بازی فرناندو تورس 2 بار و ویکتور موزس یک بار برای چلسی گلزنی کردند.

تاتنهام دیگر نماینده انگلیسی این مرحله در ورزشگاه وایت هارت لین مقابل بازل سوئیس به تساوی 2-2 دست یافت. در این بازی امانوئل آدبایور (40) و گیلفی سیگاردسون (58) برای تاتنهام گل زدند و والنتین استاکر (30) و الکساندر فرای (34) برای بازل گل زدند. تاتنهام با دریافت دو گل در خانه خود کار سختی در دیدار برگشت در سوئیس خواهد داشت.

فنرباغچه تنها نماینده ترکیه ای این مرحله دست به کار بزرگی زد و در استانبول لاتزیو را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. لاتزیو از دقیقه 47 با اخراج اوگنی اونازی 10 نفره به بازی ادامه می داد. گل های فنرباغچه را در این بازی پیره وبو (78، پنالتی) و درک کویت (90) به ثمر رساندند. لاتزیو در دیدار برگشت باید در ورزشگاه بدون تماشاگر المپیک رم میزبان فنرباغچه باشد و 2 گل اختلاف خود را هم با این تیم ترکیه ای جبران کند.

در نهایت بنفیکا پرتغال در لیسبون موفق شد با نتیجه 3 بر یک نیوکاسل دیگر نماینده انگلیس را شکست دهد. در این بازی رودریگو مورنو (25) و اسکار کاردوسو (70، 71 پنالتی) گل های بنفیکا را به ثمر رساندند. تک گل نیوکاسل را هم پاپیس سیسه (13) وارد دروازه تیم میزبان کرد.

* بنفیکا پرتغال 3 – نیوکاسل انگلیس یک

* تاتنهام انگلیس 2 – بازل سوئیس 2

* فنرباغچه ترکیه 2 – لاتزیو ایتالیا 2

* چلسی انگلیس 3 – رابین کازان یک

کد خبر 2025887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha