۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۲۷

مالک داماش با مهر مطرح کرد:

مسئولیت بازی با پرسپولیس برعهده عابدینی است/ کاری کرده نتوانم پول بازیکنان را بدهم!

 مسئولیت بازی با پرسپولیس برعهده عابدینی است/ کاری کرده نتوانم پول بازیکنان را بدهم!

مالک باشگاه داماش با تاکید بر اینکه مسئولیت بازی با پرسپولیس بر عهده عابدینی است، گفت: عابدینی با تحویل ندادن باشگاه شرایط را به گونه ای بوجود آورده که من به طور ناخواسته نتوانم معوقات مالی بازیکنان را پرداخت کنم.

شهرام قویدل در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت مالکیتی باشگاه داماش و دیدار این تیم با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه عابدینی، مدیرعامل پیشین باشگاه،  شرایطی را بوجود آورده که به طور ناخواسته نتوانسته ام معوقات مالی بازیکنان را پرداخت کنم. در واقع وی تا این لحظه باشگاه را به ما تحویل نداده و ما نیز بر همین اساس نتوانسته ایم شرایط را به حالت اولیه خود بر گردانیم.

وی درهمین خصوص افزود: در چنین شرایطی مسئولیت بازی با پرسپولیس مستقیما بر عهده خود عابدینی است. در حالیکه سه روز مانده بود به آغاز سال جدید می خواستیم معوقات مالی بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم که وی با تحویل ندادن امورات باشگاه و مسائل مالی آن مانع از تحقق این موضوع شد.

قویدل خاطر نشان کرد: البته من هفته گذشته بر سر تمرین تیم حاضر شدم و دیدم که بازیکنان انگیزه زیادی برای شکست پرسپولیس و فینالیست شدن دارند. در واقع آنها  دو فینال برای آسیایی شدن در پیش رو دارند که در صورت تحقق این موضوع باعث خوشحالی هواداران شده و این قهرمانی منافع اقتصادی خوبی نیز برای باشگاه داماش و شهر رشت خواهد داشت.

مالک باشگاه داماش تاکید کرد: من تا به امروز هیچگاه در امور فنی تیم و کار مربیان دخالت نکرده ام اما به فینالیست شدن تیم داماش در جام حذفی خیلی امیدوارم. در حال حاضر کار سخت ما مقابل تیم پرسپولیس است چون تیم سپاهان با توجه به بازی کردن در سه جام تحت فشار زیادی قرار دارد و کار سختی در بازی فینال مقابل تیم ما خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در صورت شکست پرسپولیس و فینالیست شدن داماش، پاداش ویژه ای را برای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم در نظر گرفته ام که این پاداش در صورت قهرمانی در جام حذفی ویژه تر خواهد بود.

مالک باشگاه داماش خاطر نشان کرد: با اینکه مدیرعامل پیشین باشگاه با تغییر زمان بازی از روز جمعه به شنبه موافقت کرد و حتی می خواست مقدمات برگزاری چنین دیدار حساسی را در ورزشگاه آزادی برگزار کند که با مخالفت ما روبرو شد، اما من مطمئنم در روزشنبه نیز هواداران با حضور پرشور خود در ورزشگاه عضدی رشت به طور همه جانبه از تیم محبوب خود حمایت خواهند کرد و انگیزه بازیکنان با تعصب داماش را برای شکست تیم پرسپولیس بالاتر خواهند برد.

وی در ادامه تصریح کرد: به محض اینکه عابدینی باشگاه را به ما تحویل دهد ما معوقات مالی بازیکنان و کادر فنی را پرداخت خواهیم کرد، هرچند که در حال حاضر نیز از هیچگونه کمکی به تیم دریغ نخواهیم کرد.

دیدار تیمهای داماش و پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ساعت 17 روز شنبه در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 2025978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha