۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۰۵

امام جمعه موقت اراک:

ترقی با تکیه بر ارزشها میسر است

ترقی با تکیه بر ارزشها میسر است

اراک - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت اراک گفت: ترقی و پیشرفت با تکیه بر ارزشهای اسلامی و انقلاب اسلامی میسر است و راهی جز این نباید پیمود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام سید علی حسینی پور در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: تکیه بر ارزش های انقلاب و اسلام است که در دهه های مختلف ایران را در صدر اخبار پیشرفت و توسعه قرار داده  و  به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است.

 وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و پیام سالانه ایشان اظهار کرد: پیام  مقام معظم رهبری در خصوص حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یک پیام شعاری نیست بلکه تکلیفی است که برای همه ما گذاشته می شود و همه سازمانها و نهادها تکلیف مشخصی پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه تولید حماسه نیازمند معرفت است از مردم خواست نگاه دقیقی به مسائل داشته باشند و در سالی که به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، حماسه خلق کنند.

حجت السلام حسینی پور گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نخبگان ما باید به فکر این باشند که مملکت را چطور می توان از مشکلات موجود نجات داد. در این راه باید با سعی، کوشش ، تدبیر و ابتکار این مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به نامگذاری روز ملی انرژی هسته ای آن را از برکات انقلاب اسلامی و ناشی از خودباوری ای دانست که رهبر کبیر انقلاب اسلامی در کشور ایجاد کرد و گفت: ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود کوتاه نمی آید و در این راه ملت و نظام در کنار هم استوارند.

امام جمعه موقت اراک، با بیان اینکه کشورهایی که خود دارای فناوری هسته ای هستند چرا نمی خواهند ایران در این عرصه حضور داشته باشد گفت: آنان از توسعه علمی ایران که می تواند الگویی برای کشورهای مستقل باشد در هراس هستند و اصل دشمنی آنان بر سر ایران پیشرفته است.

وی خاطر نشان کرد: توسعه صلح آمیز هسته ای ایران با حضور جوانان غیرتمند و متعهد و متخصص کلید خورده است و متوقف نمی شود و دشمن بار دیگر از ملت ایران شکست خواهد خورد.

 

کد خبر 2026033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha