۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۰۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اولویت اسکیت تقویت بخش قهرمانی است/ چشم انتظار حمایت مجلس هستیم

اولویت اسکیت تقویت بخش قهرمانی است/ چشم انتظار حمایت مجلس هستیم

سرپرست فدراسیون اسکیت با بیان این که تقویم سال 92 در سه ماهه چهارم سال 91 بسته شده بود، گفت: آنچه برای ما در سال 92 مهم است بخش قهرمانی و تقویت آن خواهد بود.

فریبا محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اولویت‌های برنامه‌های فدراسیون اسکیت در سال 92 خاطرنشان کرد: ما تقویم سال 92 را در سه ماهه چهارم سال 91 بسته بودیم. هماهنگی‌های لازم را هم با وزارت ورزش انجام دادیم و خوشبختانه به تصویب هم رسید. آنچه برای ما مثل همه فدراسیون‌ها مهم است و جزو وظیفه اصلی فدراسیون‌ها به حساب می آید بخش قهرمانی است که در اولویت‌های سال 92 قرار گرفته و قصد داریم آن را تقویت کرده و جایگاه اسکیت را پر رنگ‌تر جلوه کنیم. در این بین برنامه‌های بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی را نیز پی خواهیم گرفت.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف ما در سال جاری هم پوشانی تحقق اهداف فدارسیون و ارتقای سطح اسکیت در مسابقات برون مرزی است که هم در بخش سخت افزاری و هم نرم افزاری برنامه‌ها را پی می‌گیریم که البته در بخش سخت افزاری نیاز به بودجه داریم و تعاملات خوبی را در بخش های حقوقی و قانونی با وزارت ورزش داشته‌ایم و امیدواریم قانون بخشودگی مالیات برای رشته ورزشی اسکیت به اجرا در بیاید تا مشکلات ما کمتر شود.

سرپرست فدراسیون اسکیت در این باره توضیح داد: بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه هر فرد حقیقی که در بخش ورزش سرمایه گذاری یا کمک می‌کرد با بخشودگی درصدی از مالیات مواجه می‌شد که این کار انگیزه‌ها را برای سرمایه گذاری در ورزش افزایش می‌داد ولی در برنامه پنجم توسعه این قانون حذف شد.

محمدیان ادامه داد: برخی رشته‌ها مثل فوتبال به خاطر پرطرفدار بودن به راحتی اسپانسر جذب می‌کنند ولی بسیاری از رشته‌های دیگر از جمله اسکیت با مشکلات فراوانی در این باره مواجه هستند که امیدواریم تلا ش‌های بخش حقوقی وزارت ورزش در این زمینه بتواند نتیجه بخش باشد. ما نیازمند قوانینی هستیم تا راه را برای جذب حامیان مالی هموار سازند.

وی با بیان این که اسکیت شامل شش رشته می‌شود، عنوان کرد: می‌خواهیم در تمامی رشته‌ها سرمایه گذاری کنیم و تک بعدی عمل نکنیم. ضمن این که با آموزش و پرورش تعاملات خوبی را برقرار کرده‌ایم. از طرفی ارتباط‌هایی را با دانشگاه‌ها داشته‌ایم تا از تجربیات تخصصی آنها بهره بگیریم و در نخستین گام یک دوره آموزشی را در هفته پایانی اسفندماه گذشته به میزبانی دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران برگزار کردیم.

 

کد خبر 2026089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha