۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در گفتگو با مهر:

برنامه‌ای برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری نداریم/ می‌خواهیم یکساله برگردیم!

برنامه‌ای برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری نداریم/ می‌خواهیم یکساله برگردیم!

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان معقتد است بی ثباتی در بخش مدیریت این باشگاه را باید مهمترین عامل سقوط نفت به لیگ دسته اول دانست. او می‌گوید مردم آبادان آمادگی سقوط این تیم را داشتند و تمام تلاش باشگاه این است تا نفت سال بعد به لیگ برتر برگردد!

غلامحسین گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلایل سقوط تیم نفت آبادان به لیگ دسته اول اظهار داشت: به نظرم عدم ثبات مدیریت در باشگاه مهمترین عامل سقوط تیم است. باشگاه نفت این فصل سه مدیرعامل سر کار آورد و چهار مربی تغییر داد. به نظرم تصمیماتی که گرفته شد، اصولی نبود و باعث شد تا کار به اینجا برسد.

وی درباره برنامه باشگاه نفت برای فصل آینده، تاکید کرد: هنوز برنامه ما مشخص نیست! با این حال باید شرایطی را فراهم کنیم تا یکساله به لیگ برتر برگردیم. هدف‌مان این است تا شیرازه و اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم تا کارمان در لیگ دسته اول راحتتر باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت کادر فنی این تیم برای سال آینده، خاطرنشان کرد: سعید سلامات که فعلا کار را در دست دارد. روزی که با او برای سرمربیگری صحبت کردیم، قرار بود تا پایان این فصل هدایت تیم را بر عهده داشته باشد. فعلا منتظریم تا سه بازی آخر لیگ هم تمام شود و بعد از آن درباره کادر فنی تصمیم بگیریم.

گودرزی همچنین درباره ناراحتی مردم آبادان از سقوط نفت به لیگ دسته اول، تصریح کرد: وقتی من مدیرعامل شدم تیم شرایط خوبی نداشت. ضمن اینکه مردم از چند هفته قبل آمادگی سقوط تیم به دسته اول را داشتند! من رسما از طرف باشگاه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم شرایط مهیا شود تا مجددا به لیگ برتر برگردیم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد نفت آبادان با خرید امتیاز یک تیم دیگر، لیگ برتری باقی بماند، گفت: فعلا برنامه‌ای برای این موضوع نداریم و وارد این بحث نشده‌ایم.

تیم فوتبال صنعت نفت روز جمعه در چارچوب مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر به مصاف مس کرمان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات، به لیگ دسته اول سقوط کند.

کد خبر 2026454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha