۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

علی پور اعلام کرد:

خدمات رسانی مناسب آموزش و پرورش مازندران به فرهنگیان در نوروز

خدمات رسانی مناسب آموزش و پرورش مازندران به فرهنگیان در نوروز

قائم شهر - خبرگزاری مهر: عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: خدمات رسانی آموزش و پرورش مازندران به فرهنگیان در نوروز مناسب بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، كمال علي پور اظهار داشت: ستاد اسكان نوروري آموزش وپرورش شهرستان  قائم شهر از نظم و شكل خاصي برخوردار است و اين خدمات رساني آموزش و پرورش به مهمانان نوروزي جاي تقدير دارد.

وي هدف از خدمت رساني به مردم را رضايت و خشنودي مردم دانست كه اين امر در ستاد اسكان آموزش و پرورش بصورت عالي صورت گرفته است.

نماينده مردم قائم شهر ، سوادكوه و سيمرغ در مجلس شوراي اسلامي در ادامه از تلاش هاي مديريت و اعضاي ستاد اسكان آموزش و پرورش تقدير کرد.

رشد 80 درصدي اسكان مسافران نوروزي در آمل

اكبر لطفي، مدير آموزش و پرورش شهرستان آمل  با اشاره به افزايش 80 درصدي اسكان مسافران در نوروز 92 گفت : تعطيلات نوروزي سال گذشته ، آمل ميزبان 5 هزار نفر از مسافران نوروزي بوده است.

وي افزود: در تعطيلات نوروزي سال92 ، بيش از 7 هزار نفر در مدارس شهرستان آمل اسكان داده شدند .

لطفي اظهار داشت: اين ستاد هزار و 500 خانواده را كه هزار و 225 خانواده فرهنگي به تعداد شش هزار نفر و 275 خانواده غير فرهنگي به تعداد هزار و 300 نفر بوده را ساماندهی کردند.

دعوت دانش آموز آملي به تيم ملي واليبال نوجوانان

امير حسين اسفنديار دانش آموز با اخلاق مجتمع شهيدان عزيزي به اردوي تيم ملي واليبال نوجوانان دعوت شد.

تيم واليبال مدرسه راهنمايي شهيدان عزيزي كه در مسابقات ليگ دانش آموزي شهرستان آمل شركت نمود مقام اول اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

 مربيان تيم ملي واليبال نوجوانان با حضور در اين دوره از مسابقات و با رصد بازي دانش آموزان آملي امير حسين اسفنديار دانش آموز با اخلاق و بسيجي مجتمع شهيدان عزيزي را به اردوي تيم ملي واليبال نوجوانان دعوت كردند .

کد خبر 2026527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha