۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۳۴

آصفری:

مواضع ایران درقبال انرژی هسته ای قبل و بعد از انتخابات تغییر نمی کند

مواضع ایران درقبال انرژی هسته ای قبل و بعد از انتخابات تغییر نمی کند

اراک - خبرگزاری مهر: دبیر کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران همچنان بر حق مسلم خود درانرژی هسته ای پافشاری می کند و این مواضع در قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری تغییری نمی کند.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست آلماتی افزود: غرب در خیال خام است که می تواند حوادثی که در فتنه 88 اتفاق افتاد در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز رقم بزند اما این اتفاقات تکرار نخواهد شد و مواضع ایران نیز در قبال انرژی هسته ای نیز تغییری نخواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز 1+5 در خصوص ممنوع بودن استفاده از سلاحهای کشتار جمعی  خود باید پاسخی درست بدهد و یک ازمون بزرگ غرب در مقابل همه ملتهای آزادیبخش دنیاست چراکه سلاحهای هسته ای در آمریکا و کلاهکهای هسته ای در اسرائیل وجود دارد.

آصفری ادامه داد: ایران برای استفاده از انرژی هسته ای مصمم است چراکه استفاده صلح آمیز از این انرژی را حق مسلم خود می داند و سلاحهای هسته ای را طبق فتوای مراجع حرام دانسته است اما غرب باید به طور دقیق مواضع خودش را مشخص کند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: 1+5 باید به خواسته به حق مردم ایران احترام بگذارد و پرونده را از شورای امنیت خارج کند چراکه به خوبی با استفاده از سرویسهای جاسوسی و دوربین های خود عملکرد ایران را در خصوص استفاده از انرژی هسته ای زیر نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد ایران برای فعالیت هسته ای کاملا شفاف است گفت: همچنین رهبر معظم انقلاب نیز چه در گذشته و چه در سخنان نوروزی خود مواضع ایران را کاملا در این خصوص روشن کرده است.

کد خبر 2026533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha