۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۲۱

اخبار کوتاه ورزشی استان مرکزی:

169 سالن و فضای ورزشی در استان مرکزی تعمیر اساسی شد

169 سالن و فضای ورزشی در استان مرکزی تعمیر اساسی شد

اراک - خبرگزاری مهر: مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی گفت: از باتدای دولت نهم و دهم 105 طرح ورزشی دراستان اجرا و 169 سالن و فضای ورزشی در استان تعمیر اساسی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید ملکی افزود:  همچنین سرانه فضای ورزشی استان مركزی از 36 صدم متر مربع در سال 84 به 80 صدم متر مربع در اسفند 91 افزایش یافته است.

قهرمانی تیم فوتبال علیم آباد در مسابقات جام نوروز 92 در روستای موچان

در مسابقات فوتبال جام نوروز که با حضور 16 تیم در 4 گروه 4 تیمی روستای موچان برگزار شد با قهرمانی تیم روستای علیم آباد به پایان رسید.

بازی فینال بین دو تیم روستای علیم آیاد و پیروزی موچان برگزار شد و با نتیجه 2 بر1 به نفع تیم علیم آباد به پایان رسید. در پایان این رقابت ها تیم های روستای علیم آباد، پیروزی روستای  موچان و شهید نصیری آب باریک به ترتیب اول تا سوم شدند.

قهرمانی تیم فوتبال نهرمیان در مسابقات جام نوروز

تیم فوتبال روستای نهرمیان در مسابقات جام نوروز 92 به عنوان قهرمانی دست یافت.

این مسابقات به میزبانی روستای حصار و با حضور 14 تیم در زمین ورزشی این روستا برگزار شد.

مسابقه فینال بین یک تیم از میزبان و تیم روستای نهرمیان برگزار شد که با نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم روستای نهرمیان به پایان رسید.

گفتنی در پایان این دوره از مسابقات تیم نهرمیان اول، تیم حصار دوم و تیم جوانان حصار عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کردند.

قهرمانی تیم فوتبال روستای چنارستان در جام نوروز 92

مسابقات فوتبال جام نوروز 92 در روستای چنارستان با حضور 6 تیم بصورت دوره ای برگزار شد که در پایان تیم روستای چنارستان با 11 امتیاز اول، تیم روستای مروار با 10 امتیاز دوم و تیم روستای بانه سر با 9 امتیاز سوم شد.
 

کد خبر 2026566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha