۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱

حاشیه‌های قبل از دیدار پرسپولیس - داماش؛

بحث شیرینی با رئیس هیات فوتبال گیلان/ تصویر قایقران در دستان حسینی

بحث شیرینی با رئیس هیات فوتبال گیلان/ تصویر قایقران در دستان حسینی

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه سالگرد درگذشت سیروس قایقران کاپیتان فقید تیم ملی ایران با تصویری از او وارد زمین خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه هماهنگی جمعه شب بین دو تیم پرسپولیس و داماش، نماینده سازمان لیگ موافقت خود با درخواست سرپرست پرسپولیس برای یک دقیقه سکوت به احترام مادر مهدی مهدوی‌کیا را اعلام کرد. این درخواست در حالی مطرح شد که با توجه به سابقه حضور مهدوی‌کیا در تیم داماش، نماینده این تیم هم چنین نظری داشت. بر همین اساس قرار شد بازیکنان پرسپولیس و داماش  در حالی پیش از بازی صف بکشند که پلاکارد مشترکی در تسلیت به مهدی مهدوی‌کیا برابر آنها قرار خواهد داشت.

همچنین با توجه به قرار داشتن در آستانه سالگرد درگذشت سیروس قایقران، ستاره فوتبال گیلان و ایران، قرار شد سید جلال حسینی بازیکن اهل انزلی با تصویری از کاپیتان فقید تیم ملی وارد زمین مسابقه شود.

البته برگزاری نشست هماهنگی بازی پرسپولیس - داماش که جمعه شب در شهر رشت برگزار شد، چندان آرام و بی حاشیه نبود و در جریان آن نمایندگان تیم پرسپولیس اعتراض خود را نسبت به پاره‌ای مسائل پیش آمده اعلام کردند. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این جلسه سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم پرسپولیس و حمید عباسی مدیر رسانه‌ای تیم حضور داشتند. از مسائل مورد بحث در این جلسه ناهماهنگی در کنفرانس خبری سرمربی پرسپولیس بود.

مدیر رسانه‌ای داماش در این باره گفت که ساعت 17:45 برای کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی مطرح شده بود که مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با رد این ادعا اعلام کرد هماهنگی‌ها برای ساعت 17:30 انجام شده بود. در نهایت پوربخش مدیر رسانه‌ای هیأت فوتبال گیلان با جمعبندی صحبت‌ها با صداقت اعلام کرد که صحبت مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درست است و از اینکه کنفرانس خبری مربی داماش در زمان مشخص شده بجای سرمربی پرسپولیس انجام و یحیی گل محمدی معطل شده بود، عذرخواهی کرد.

در این نشست همچنین سعید شیرینی نسبت به بی‌نظمی بوجود آمده بر سر تمرین پرسپولیس و نادیده گرفته شدن حق سرخپوشان برای انجام تمرین پشت درهای بسته و حضور تماشاگران، خبرنگاران و عکاسان محلی به شدت اعتراض کرد.

الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان هم که در اینباره اظهارنظرهایی را در رسانه‌ها انجام داده بود، مسائلی را مطرح کرد و در این میان بحث مفصلی شکل گرفت. در نهایت شیرینی و الماسخانه دلخوری‌ها را برطرف کردند. البته سرپرست پرسپولیس خواهان آن شد که حداقل در ادامه حضور پرسپولیس در رشت، مشکلات دیگری حادث نشود.

سرپرست پرسپولیس در این جلسه همچنین با اجرای قانون 90 درصد به 10 درصد که در لیگ برای تیم‌های میزبان و میهمان اجرا می‌شود با اشاره به نظرات کارشناسان و اینکه بازی‌های حذفی رفت و برگشت نیست تا شرایط برای دو تیم برابر باشد به این مساله معترض و خواهان بررسی این شرایط برای ایجاد شرایط منصفانه و عادلانه‌تر در جام حذفی شد.

کد خبر 2026728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha