۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۱۸

با مجوز فدراسیون جهانی کشتی؛

حضور نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا قطعی شد

حضور نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا قطعی شد

داستان پر فراز و نشیب حذف نمایندگان ایرانی از نشست انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا، سرانجام با صدور نامه ای از سوی فیلا به سود ابراهیم جوادی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روزهای سال جدید، خبری منتشر شد که از حذف نام ابراهیم جوادی و اکبر میر روشن از انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا حکایت می کرد. کشمکش بین این دو مدعی از یک سو و همچنین حذف نام هر دو نماینده ایرانی از سوی دیگر به نخستین حاشیه های سال جدید بدل شده بود که گویا به تازگی با صدور مجوزی از سوی فیلا ختم به خیر شد!

بنا بر این گزارش میشل دوسون دبیر کل فدراسیون جهانی کشتی با ارسال نامه ای به رئیس شورای کشتی آسیا اعلام کرده نماینده ایران مشکلی برای شرکت در انتخابات شورای کشتی آسیا ندارد. گفته می‌شود فدراسیون کشتی کشورمان پس از رایزنی با میشل دوسون دبیرکل فدراسیون جهانی کشتی در مورد بدهی های ایران با نتایج مثبتی همراه بوده و در نهایت به ارسال نامه از سوی فیلا به کنفدراسیون کشتی آسیا ختم شده است.

نکته قابل توجه اینکه سایت فدراسیون کشتی کشورمان نام ابراهیم جوادی را به عنوان تنها نامزد ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا معرفی کرده تا ضمن تایید این خبر، تکلیف اظهارات و ادعای میر روشن را نیز روشن کرده باشد.
 

کد خبر 2026806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha