۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۸:۰۸

اورلاندو بلوم در نقش رومئو به صحنه می‌رود

اورلاندو بلوم در نقش رومئو به صحنه می‌رود

اورلاندو بلوم بازیگر بریتانیایی و از ستارگان فیلم "ارباب حلقه‌ها"، در نقش رومئو روی صحنه تئاتر برادوی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، در این نمایش نقش مقابل او یعنی ژولیت را کاندولا رشاد بازی خواهد کرد. بلوم که در فیلم "ارباب حلقه‌ها" در نقش شاهزاده پریان(الف ها) ظاهر شده بود و در فیلم "دزدان دریایی کاراییب" با جانی دپ همبازی بود، اکنون برای اولین بار راهی برادوی می‌شود.

این بازیگر 36 ساله در این نمایش در برابر کاندولا رشاد بازی می کند که قبلا نامزد دریافت جایزه تونی شده بود.

این اولین نمایش برادوی پس از نزدیک به 40 سال از رومئو و ژولیت اثر مشهور ویلیام شکسپیر است و قرارست در تئانر ریچارد راجرز از 24 آگوست به روی صحنه برود.

این نمایش به کارگردانی دیوید لووکس به صحنه می رود و این کارگردان برای نمایش خانواده مونتگیو یعنی خانواده رومئو از بازیگران سفیدپوست و برای نمایش خانواده کپیولت یعنی خانواده ژولیت از بازیگران سیاه استفاده کرده است. او که تاکنون 5 بار نامزد دریافت جایزه تونی شده گفت از چارچوب های بصری متفاوتی برای ارایه این نمایش بهره می گیرد.

بلوم قبلا و در سال 2011 نیز برخی از نقل قول های نقش رومئو را در ارکستر فیلارمونیک لس آنجلس و در کنسرتی از متون شکسپیری با موسیقی چایکوفسکی ادا کرده بود.

بلوم 6 سال پیش برای اولین بار در لندن به صحنه تئاتر رفت و در نمایش "پایان غرب" به ایفای نقش پرداخت. او در نوجوانی از اعضای فعال تئاتر ملی جوانان بریتانیا بود.

"رومئو و ژولیت" از نمایشنامه‌های درام عاشقانه ویلیام شکسپیر و نخستین نمایشنامه تراژیک شکسپیر است. داستان عشق نافرجام یک دختر و پسر به دلیل کینه دیرینه بین دو خانواده در مرکز این نمایش قرار دارد.

کد خبر 2026820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha