۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۳۲

هفته سی و یکم لیگ برتر؛

پیروزی شاگردان زلاتکو برابر نفت تهران/ سپاهان صدرنشین لیگ برتر شد

پیروزی شاگردان زلاتکو برابر نفت تهران/ سپاهان صدرنشین لیگ برتر شد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با برتری مقابل نفت تهران صدرنشین لیگ برتر شد. این در حالی است که استقلال صدرنشین قبلی لیگ هنوز دیدار هفته سی و یکم خود را برگزار نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که از ساعت 17:30 امروز شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد تیم سپاهان با نتیجه 3 بر یک از سد نفت تهران گذشت. نیمه اول این دیدار با دو گل به سود زردپوشان اصفهانی خاتمه یافت. اروین بولکو در دقیقه 12 نخستین گل را برای میزبان به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه 41 با دریافت دومین کارت زرد از داور مسابقه اخراج شد. با این حال محمدرضا خلعتبری در دقیقه 45 دومین گل را برای سپاهانی ها به ثمر رساند. ضمن این که تیم نفت در دقیقه 38 بازی یک ضربه پنالتی را توسط وریا غفوری از دست داد.

با شروع نیمه دوم تیم نفت تهران که یک بازیکن بیشتر نسبت به حریف داشت کار را تهاجمی‌تر آغاز کرد و در دقیقه 53 توسط امین منوچهری یکی از گل‌ها را پاسخ داد. در ادامه این دیدار تلاش نفتی‌ها به جایی نرسید در عوض سپاهانی‌ها که روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بودند در دقیقه 88 به گل سوم نیز دست یافتند. امید ابراهیمی زننده گل سوم زردپوشان بود. تیم نفت در همین دقیقه بهمن کامل بازیکن خود را به خاطر دریافت کارت قرمز از دست داد. 

شاگردان کرانچار با بردی که مقابل نفت تهران کسب کردند 62 امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند. استقلال که با 60 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است روز جمعه هفته جاری به مصاف گهر درود می‌رود. تیم نفت تهران هم با 48 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی باقی ماند.

کد خبر 2026895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha