۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۴۴

کرانچار پس از پیروزی سپاهان:

بولکو نباید به داور اعتراض می کرد/ 10 نفره نفت را کنترل کردیم

بولکو نباید به داور اعتراض می کرد/ 10 نفره نفت را کنترل کردیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به نظرم اخراج اروین بولکو در بازی امروز مقابل نفت تهران توجیهی نداشت و او نباید به داور بازی اعتراضی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر شنبه پس از پیروزی 3 بر یک سپاهان مقابل نفت تهران در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: پیروزی سزاوارانه‌ای بود و به نظر من ما بهتر، با کیفت‌تر و خلاق‌تر از نفت تهران بازی کردیم اما 10 نفره شدیم و بعد از 10 نفره شدن و همچنین در ابتدای نیمه دوم، نفت بازی را در دست گرفت و این تیم خطرناک ظاهر شد اما ما با وجود اینکه 1- نفره بودیم، بازی را کنترل کرده و حریف را تحت کنترل خود در آوردیم.

وی افزود: به نظرم یک روز استراحت بیشتر بعد از بازی الاهلی به کار ما آمد و من به بازیکنانم به خاطر ریتم خوبی که در این بازی داشتند، تبریک می‌گویم؛ به واسطه این پیروزی، انگیزه ما برای بازی با الاهلی بازگشته تا با پیروزی مقابل این تیم در بازی برگشت، صعود خود به دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنیم.

کرانچار در مورد اینکه چرا بازیکنان تیم اینقدر کارت زرد می‌گیرند، بیان داشت: به بازیکنان تذکر داده‌ایم که به هیچ وجه با داور بحث نکنند و در صحنه‌ای که بولکو به داور اعتراض کرد، این کار او توجیهی نداشت؛ البته او بعد از این کارش معذرت‌خواهی و ابراز تاسف کرد زیرا به طور قطع با اخراج او و 10 نفره شدن ما در موقعیت دشواری قرار گرفتیم اما در زمانی که 10 نفره بودیم هم بازیکنان کیفیت خوبی از خود ارائه کردند.

وی گفت: خط دفاعی امروز به جز اشتباه احسان حاج‌صفی خوب عمل کرد و به نظرم دفاع در بازی امروز بهتر از بازی الاهلی عمل کرد؛ اگرچه میلان سوشاک و فرشید طالبی، خوب بودند، علی احمدی هم در سمت راست کار خود را به خوبی انجام داد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سئوال که دوست داشتید کدام تیم حریف سپاهان در فینال جام حذفی باشد، بیان داشت: بازی‌های جام حذفی همیشه مبهم است و نتیجه آنها مشخص نیست؛ امروز هم داماش تا دقیقه 82 جلو بود اما یک مرتبه پرسپولیس گل مساوی را زد و من نمی‌خواهم انتخاب کنم چون حتی اگر داماش به فینال می‌آمد، ما کار مشکلی در پیش داشتیم.

وی پیرامون تعویض جهان‌عالیان با حسن جعفری بیان داشت: از جهان عالیان خواسته بودیم که جلوی علی احمدی جناح راست را بگیرد و اجازه ندهد حریف از آن سمت کاری کند اما برای حفظ طراوت او باید این تعویض را انجام می‌دادم چون احساس کردم جهان‌عالیان بعد از بازی احساس خستگی می‌کند و طراوتش را از دست داده است.

کد خبر 2026936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha