۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷

ابراهیمی اعلام کرد:

مازندران رتبه نخست گردشگران ورودی کشور را کسب کرد

مازندران رتبه نخست گردشگران ورودی کشور را کسب کرد

ساری - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: مازندران رتبه نخست گردشگران ورودی طی نوروز 92 در کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ابراهیمی شامگاه شنبه  در مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفر نوروزی در هتل سالار دره ساری، اظهار داشت: این ره آورد بزرگ و تحول چشمگیر در عرصه گردشگری، حاکی از موفقیت در فرهنگ سازی سفر و نوید بخش توسعه پایدار گردشگری استان است.

وی با بیان اینکه مازندران  دارای سه میلیون نفر جمعیت است، گفت: در ایام نوروز 92، سه برابر ظرفیت جمعیت استان نزدیک به 14 میلیون نفر در مازندران اسکان یافتند که شاهد رشد چشمگیر اقامت مسافران در استان بودیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران  به حضور گسترده مسافران نوروزي در مازندران اشاره كرد و اظهار داشت: مازندران طبق اعلام ستاد تسهيلات سفر كشور رتبه اول را در سطح بندي هاي مختلف سفر در كشور را در سال جاري بدست آورده است.

ابراهیمی با قدردانی از تلاش خبرگزاریهای مهر و فارس به عنوان خبرگزاری های برتر ستاد تسهیلات سفر مازندران در ایام نوروز 92، گفت: از تلاش سایر خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی مجازی پوشش دهنده اخبار ستاد تسهیلات سفر مازندران بوده قدردانی می شود.

وی به تشکیل نظام ارزیابی برای عملکرد مدیران در استان اشاره کرد و گفت: با ایجاد نظام ارزیابی می توان عملکرد مدیران را بررسی کرد.

ستاد تسهیلات سفر مازندران در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مستقر بوده است.

کد خبر 2026984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha