۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

مارکا گزارش داد:

"پپ گواردیولا" بایرن قهرمان را به میراث می‌برد

"پپ گواردیولا" بایرن قهرمان را به میراث می‌برد

مارکا پس از قهرمانی زودهنگام بایرن مونیخ در رقابتهای بوندس لیگا از وظیفه دشوار "پپ گواردیولا" در این تیم گزارشی نوشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بایرن مونیخ با برتری یک بر صفر مقابل اینتراخت موفق شد در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابتهای بوندس لیگا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. این تیم در حال حاضر 20 امتیاز بالاتر از دورتموند در جدول رده بندی قرار دارد.

باواریایی‌ها با این قهرمانی رکورد جدیدی را خلق کرده‌اند. آنها رکورد سال‌های 1973 و 2003 خودشان را بهبود بخشیده‌اند، جایی که در فاصله چهار بازی مانده به پایان رقابتهای فصل به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

"یوپ هاینکس" در این فصل از رقابتها تنها یک بار شکست خورده و می‌تواند در ادامه رقابتها به رکوردهای دیگری هم دست پیدا کند. از جمله این رکوردها می‌توان به قهرمانی با کسب بیشترین امتیاز، قهرمانی با بیشترین پیروزی و قهرمانی با دریافت کمترین گل خورده اشاره کرد.

بر پایه گزارش مارکا، این در حالی است که بایرن موینخ این فرصت را دارد تا در رقابتهای جام حذفی آلمان هم قهرمان شود. این تیم در حال حاضر به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافته و با شکست وولفسبورگ می‌تواند فینالیست شود. بایرن همچنین با برتری 2 بر صفر در بازی رفت مقابل یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از بخت قهرمانی در این مسابقات هم برخوردار است.

همه این موفقیت ها را گواردیولا از هاینکس تحویل خواهد گرفت و کار خود را در این تیم آغاز خواهد کرد.

کد خبر 2027117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha