۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

توافق مهرام با هاشمی فقط برای غرب آسیاست

توافق مهرام با هاشمی فقط برای غرب آسیاست

سرپرست تیم بسکتبال مهرام با اشاره به توافقات صورت گرفته با مصطفی هاشمی گفت: این توافق فقط برای مدت یک ماه و جهت شرکت در رقابت های باشگاه های غرب آسیاست.

حمید رضا صمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اتمام همکاری با مهمد بچیروویچ، برای حضور در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا با مصطفی هاشمی مذاکره و به توافق رسیدیم. البته این توافق فقط برای مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا است.

وی تصریح کرد: به واقع همکاری جدید مهرام با مصطفی هاشمی یک ماهه است. توافق مهرام و مصطفی هاشمی تا پایان مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا حاصل شده است زیرا فعلا هیچ برنامه‌‎ای برای بعد از رقابت‌های غرب آسیا نداریم.

"در صورتیکه به گفته خودتان و به دلیل عدم جذب بازیکن خارجی، مهرام از حضور در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا انصراف دهد، تکلیف همکاری با مصطفی هاشمی چه می‌شود"؟، صمدزاده در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: مصطفی هاشمی آزاد است تمام پیشنهادهای خود را برای یک ماه آینده به بعد بررسی کرده و حتی قرارداد منعقد کند. در صورتی هم که مهرام در غرب آسیا شرکت نکند، وی می‌تواند از حالا پیشنهادهایش را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا 21 تا 28 اردیبهشت‌ماه در عراق برگزار می‌شود. پتروشیمی و مهرام به عنوان قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

کد خبر 2027315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha