۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲

آسنجرانی خبر داد:

ساماندهی 4 هزار کتاب در شهرستان فراهان/ افتتاح کتابخانه پایان فروردین

ساماندهی 4 هزار کتاب در شهرستان فراهان/ افتتاح کتابخانه پایان فروردین

اراک – خبرگزاری مهر: کارشناس امور فرهنگي نمايندگي فرهنگي تبليغي شهرستان فراهان از ساماندهی و شماره گذاری چهار هزارکتاب در کتابخانه مخزنی این نمایندگی خبرداد.

محمد آسنجرانی  با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: کارساماندهی وشماره گذاری کتب کتابخانه مخزنی نمایندگی فرهنگی تبلیغی فراهان روبه اتمام است و از اواخر فروردین ماه این کتابخانه فعالیت خود را به صورت گسترده آغازمی کند.

وی یا بیان اینکه کارتهای عضویت نیزبرای اعضاء صادر می شود افزود: کتابهای این کتابخانه شامل علمی، فرهنگی و داستانی می باشند ولی اکثر این کتب دینی و علمی هستند.

آسنجرانی با اشاره به اینکه این کتابخانه ویژگیهای یک کتابخانه استاندارد را ندارد تصریح کرد: با این وجود با توجه به محرومیت این شهرستان می تواند برای عموم شهروندان مفید واقع شود.

وی همچنین اظهار داشت: بیشتر مراجعین این کتابخانه دانشجویان، مربیان، هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی می باشند اما عضویت در این کتابخانه محدودیتی نداشته و برای عموم مردم آزاد می باشد.

کارشناس امور فرهنگی شهرستان فراهان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت والای ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت دینی ، و سفارشات مقام معظم رهبری در این خصوص امیدواریم به یاری خدا و کمک مسئولین تعداد کتب بیشتری به این کتابخانه اختصاص داده شود.

کد خبر 2027319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha