۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۳۲

موزه هنرهای معاصر نوروز میزبان بیش از ۵ هزار نفر بود

موزه هنرهای معاصر نوروز میزبان بیش از ۵ هزار نفر بود

بیش از ۵ هزار نفر در تعطیلات نوروز سال ۹۲، از نمایشگاه آثار فارغ‌التحصیلان هنرستان هنرهای زیبا در موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از 5 هزار نفر در تعطیلات نوروزی سال 92 از نمایشگاه آثار استادان، فارغ التحصیلان و هنرآموختگان هنرستان هنرهای زیبا که به مناسبت شصتمین سال تاسیس این هنرستان در موزه هنرهای معاصر تهران برپاست، بازدید کردند.

در این نمایشگاه 233 اثر از آثار فارغ التحصیلان، استادان ، مدرسین و هنرآموختگان هنرستان هنرهای زیبا در رشته‌های نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، کاریکاتور، مجسمه سازی، عکاسی، تصویر سازی و پوستر به نمایش درآمده است که بخشی از این آثار متعلق به گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و گنجینه هنرستان هنرهای زیباست و شامل آثاری از هنرمندانی چون محمود جوادی پور، احمد اسفندیاری، سهراب سپهری، جواد حمیدی، آیدین آغداشلو، کاظم چلیپا، منصور قندریز، علیرضا مافی، مسعود عربشاهی، فرامرز پیلارام، محسن وزیری مقدم، مارکو گریگوریان، غلامحسین نامی، چنگیز شهوق، حسین زنده رودی، حسین کاظمی، منصوره حسینی، صادق بریرانی، رضا بانگیز، ایرج کریمخان زند و... می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 26 اردیبهشت ماه همه روزه به جز جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 10 تا 18 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.

کد خبر 2027349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha