۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۳۵

شکری در گفتگو با مهر:

دلایلی داریم که ادعای ژوزه نقض می‌شود/ او به پرسپولیس خسارت زده است

دلایلی داریم که ادعای ژوزه نقض می‌شود/ او به پرسپولیس خسارت زده است

معاون حقوقی باشگاه پرسولیس با بیان اینکه "مانوئل ژوزه" سرمربی سابق این تیم به پرسپولیس خسارت زده است، گفت: هرچند ژوزه علیه ما به فیفا شکایت کرده است ولی ما هم دلایلی داریم که ادعاهای ایشان را نقض می‌کند.

مصطفی شکری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکایت "مانوئل ژوزه" پرتغالی از باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ایشان قبل از پایان نیم فصل قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد، به همین خاطر ما هم از ایشان به فیفا شکایت کردیم که البته او هم به صورت متقابل از ما شکایت کرد.

وی افزود: فیفا در روزهای اول سال جدید بود که به ما اعلام کرد ژوزه از پرسپولیس شکایت کرده است. با این حال از فیفا درخواست کردیم تا به خاطر تعطیلات سال نو مدت زمان ارائه مستندات و دلایل‌مان را اضافه کند تا در وقت مناسب به شکایت ژوزه پاسخ بدهیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس شکایت ژوزه را دو بخش دانست و تاکید کرد: بخشی از شکایت ژوزه مربوط به مسائل مالی است. او ادعا کرده که باشگاه به تعهداتش پایبند نبوده است. بخش دیگر هم مسائل فنی است. ژوزه در شکایتش عنوان کرده که باشگاه از فعالیت او ممانعت به عمل آورده است، در حالی که این مسائل صحت ندارد.

شکری خاطرنشان کرد: دلایلی داریم که ادعاها و مبلغ درخواستی ژوزه را نقض می‌کند. ایشان به پرسپولیس خسارت زده است و ما هم لایحه خود را تا سه هفته دیگر به فیفا ارسال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ژوزه مبلغی بیشتر از مبلغ قراردادش با باشگاه پرسپولیس را خواستار شده است، افزود: علاوه بر ژوزه یکی از دستیارانش که نامش را به یاد نمی‌آورم، از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است. با این حساب باید دو لایحه به فیفا بدهیم. البته احتمال می‌دهیم دو دستیار دیگر هم در اقدامی مشابه علیه پرسپولیس شکایت کنند. با این حساب تعداد پرونده شکایت‌ها به عدد پنج خواهد رسید، یکی شکایت پرسپولیس از ژوزه و چهار شکایت هم از طرف سرمربی سابق پرسپولیس و دستیارانش.

معاون حقوقی پرسپولیس همچنین درباره پرونده "سکوبرت" مدافع مالیایی پرسپولیس هم گفت: این بازیکن هم پس از شکایت به فیفا مبلغی را درخواست کرده است که البته قابل توجه نیست. ما تقاضای بررسی کرده‌ایم و ان‌شاءالله مشکلی در این زمینه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

 

کد خبر 2027359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha