۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۱۵

مربی گهر با مهر مطرح کرد:

احتمال دارد بازیکنان ما با استقلال بازی نکنند/ مدافع وسط نداریم

احتمال دارد بازیکنان ما با استقلال بازی نکنند/ مدافع وسط نداریم

مربی تیم فوتبال گهر با تاکید بر اینکه احتمال دارد بازیکنان ما به دلیل حل نشدن مشکلات مالی علاوه بر اینکه در تمرینات حضور پیدا نمی کنند مقابل استقلال نیز حاضر نشوند، گفت: امیدوارم آقایان هدایتی و خروطی هر چه سریعتر وارد عمل شده و وضعیت ما را مشخص کنند.

نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم گهر پیش از رویارویی با تیم استقلال در هفته سی و یکم لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ما در تاریخ پانزدهم فروردین تمرین کردند و در آن تمرین خروطی مدیر اجرایی باشگاه حاضر شد و ضمن تغییر محل خوابگاه تیم و انتقال مجدد آن به محل قبلی ( خوابگاه پلیمر ) قول دادند که طی 48 ساعت بعد در خصوص پرداخت بخشی از مطالبات مالی بازیکنان که 20 درصد از قرار داد آنهاست با هدایتی صحبت کند.

وی در همین خصوص افزود: پس از این موضوع در تاریخ شانزدهم فروردین ما یک بازی تدارکاتی با تیم امید انجام دادیم که موفق شدیم این تیم را 4 بر یک شکست دهیم و همه بازیکنان خوب بازی کردند و کاملا با انگیزه و آماده بودند. البته در حال حاضر ما یک مشکل اساسی داریم و آن هم نداشتن مدافع وسط است چون هر سه مدافع وسط ما مصدوم هستند و ما در بازی تدارکاتی با تیم امید مجبور شدیم از نقی نایبی ، مهاجم تیم در پست دفاع وسط استفاده کنیم.

مربی گهر تاکید کرد: پس از این بازی در تاریخ هفدهم فروردین به جای خروطی، قرایی، قائم مقام باشگاه در تمرین ما حضور پید کرد و گفت به دلیل مشکلات مالی که در حال حاضر وجود دارد، هدایتی در فروردین ماه قادر به پرداخت مطالبات مالی بازیکنان و کادر فنی نیست، البته او تاکید کرد در صورتی که موفق به شکست تیم استقلال شویم 10 درصد از قرار داد بازیکنان پرداخت خواهد شد.

وی در همین خصوص افزود: البته باید از مدیری مانند هدایتی تشکر کرد چون از زمانی که من به همراه مایلی کهن به تیم گهر آمدیم، وی حدود یک میلیارد تومان برای تیم هزینه کرده است بدون اینکه برگشتی برایش داشته باشد، کاری که هیچ یک از مدیران پر مدعای دولتی ما انجام نمی دهند. پس از مطرح شدن این موضوع توسط قرایی، زمانی که روز هجدهم فروردین من به همراه سایر اعضای کادر فنی به تمرین رفتیم دیدیم که هیچکدام از بازیکنان در تمرین حضور پیدا نکرده اند و قصد دارند که به این کار خود در روزهای آتی نیز ادامه دهند.

فریاد شیران تصریح کرد: من می توانم از اعتبار خود استفاده کنم و از بازیکنان بخواهم که یک جلسه در تمرین حضور پیدا کنند اما پس از آن وضعیت به چه صورت خواهد شد؟ وضعیت پرداخت های مالی باشگاه ما مانند باشگاه هایی مانند پرسپولیس و استقلال نیست، به عنوان نمونه مجموع 20 درصد قرار داد همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ما حدود 500 میلیون تومان می شود. در حال حاضر بازیکنان قدیمی ما حدود 50 در صد از قرار داد خود را گرفته اند و بازیکنان جدید نیز حدود 30 درصد.

وی تاکید کرد: امیدوارم آقایان هدایتی و خروطی هر چه سریعتر وارد عمل شده و وضعیت ما را مشخص کنند چون با این وضعیت حاضر نشدن بازیکنان در تمرینات تیم امکان دارد که آنها در بازی با استقلال نیز حاضر نشوند که این موضوع برای رقابت‌هایی مانند لیگ برتر بسیار زشت است.

فریاد شیران در خاتمه تصریح کرد: حل نشدن مسائل مالی قطعا بر روی مسائل روحی و روانی و همچنین تمرکز بازیکنان تاثیر خواهد گذاشت ضمن اینکه ما با مشکل کمبود بازیکن نیز مواجه هستیم و در بازی با استقلال مدافع وسط نداریم. در واقع مجبوریم از مدافع چپ یا مهاجم خود در این پست استفاده کنیم.

 

کد خبر 2027741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha