۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۱۸

مربی تیم فوتبال استقلال:

رمز موفقیت استقلال وحدت و همدلی است/ به دنبال سرگروهی هستیم

رمز موفقیت استقلال وحدت و همدلی است/ به دنبال سرگروهی هستیم

مجید صالح با بیان اینکه وحدت و همدلی تنها می تواند موفقیت استقلال را تضمن کند گفت: تنها به سرگروهی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مربی تیم استقلال در حاشیه تمرین عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در این مقطع پایانی فصل آنچه که بیش از هر چیز برای ما مهم است وحدت تاکتیکی تیم است. ما با توجه به اینکه فاصله بازیهایمان بسیار کم شده است نمی توانیم راجع به مسائل تاکتیکی صحبت کنیم و تنها می توانیم با یک وحدت تاکتیکی و همدلی نتایج خوبی را کسب کنیم.

صالح در ادامه افزود: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم و حکم سرگروهیمان را بدست بیاوریم. مطمئنا الهلال با توجه به نتایجی که کسب کرده و شرایط بدی که در جدول دارد چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام توانش به میدان خواهد آمد تا بتواند این بازی را با موفقیت به پایان برساند و همین مسئله کار ما را در ورزشگاه آزادی و در مقابل هوادارانمان سخت تر خواهد کرد.

مجید صالح در پایان تاکید کرد: سال گذشته استقلال به دلیل اینکه سرگروهی را از دست داد در اصفهان شکست خورد و این تجربه و درس بسیار خوبی برای ماست تا به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود نکنیم.

کد خبر 2027781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha