۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

رئال مادرید برای جشن صعود به ترکیه می رود/ دورتموند در آستانه صعود

رئال مادرید برای جشن صعود به ترکیه می رود/ دورتموند در آستانه صعود

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید که در دیدار رفت با نتیجه 3 بر صفر مقابل گالاتاسرای به پیروزی رسیده، برای برپایی یک صعود محتمل در دیدار برگشت مقابل نماینده ترکیه حاضر می‌شود.

رئالی‌ها در این بازی "سرخیو راموس" و "ژابی آلونسو" را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و "خوزه مورینیو" به احتمال فراوان از زوج "لوکا مودریچ" و "پپه" به جای این دو استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه کاکا هم به دلیل آسیب دیدگی در دیدار با لوانته نمی‌تواند برای رئال بازی کند.

"فاتح تریم" در این دیدار باید به پشتیبانی هواداران خود دلخوش باشد. هوادارانی که در نوع خود بی همتا هستند هرچند که شکست رئال مادرید با سه، چهار گل تقریبا امری محال به نظر می‌رسد هرچند که فوتبال قابل پیش بینی نیست.

دورتموند هم در دیداری که چندان دشوار به نظر نمی‌رسد میزبان مالاگا است. این دو تیم در بازی رفت که در ورزشگاه "روساله‌دا" برگزار شد با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

دورتموند که در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان تیم آماده و سرحالی نشان داده به نظر نمی‌رسد برای دیدار برگشت کار دشواری پیش رو داشته باشد. "مانوئل پلگرینی"، سرمربی مالاگا،  در این دیدار "ولینگتون" و "مانوئل ایتورا"، مدافع و هافبک خود را به دلیل محرومیت به خدمت ندارد.

از آن سو تیم دورتموند هم بدون "متس هوملس" مقابل نماینده اسپانیا صف آرایی خواهد کرد. دورتموند تمام چهار بازی خانگی خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

 

 

کد خبر 2027987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha