۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰

تمدید مهلت ثبت‌نام در سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌‌سازی تهران

تمدید مهلت ثبت‌نام در سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌‌سازی تهران

مهلت ثبت‌نام پنجمین سمپوزیوم بین‌‌المللی مجسمه‌سازی تهران (یادواره خلیج فارس) که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود تا 21 فروردین ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران (یادواره خلیج فارس) به صورت غیر رقابتی با هدف توسعه هنر مجسمه‌سازی معاصر ایران و تلطیف فضاهای شهر تهران از طریق فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش‌های هنری، تعمیم نگاه زیباشناسانه در جامعه، تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها، در زمینه مجسمه‌سازی شهری در میان هنرمندان و آشنایی شهروندان با مراحل اجرای آثار، همزمان با روز خـلیج فـارس در اردیبهشت برگزار می‌شود.

دبیرخانه این سمپوزیوم مهلت ثبت‌نام این رویداد هنری را تا پایان وقت اداری چهارشنبه 21 فروردین ماه تمدید کرده است و علاقمندان می‌توانند بر اساس شرایط حضور در این رویداد هنری اقدام به ارائه اثر کنند. تاکنون هنرمندان مختلفی از 30 کشور مختلف دنیا به ارائه اثر در این سمپوزیوم بین‌المللی پرداخته‌اند.

پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در دو بخش اصلی و دانشجویی برگزار می‌شود.

در بخش اصلی این رویداد 10 هنرمند ایرانی و هفت هنرمند خارجی با نظر شورای انتخاب آثار حضور خواهند داشت و در بخش دانشجویی که مختص دانشجویان مقطع کارشناسی رشته‌ مجسمه‌سازی است، دانشجویانی که تجربیاتی از مجسمه‌سازی با چوب داشته باشند، می‌توانند در این سمپوزیوم شرکت کنند.

همچنین انتخاب هنرمندان براساس داوری ماکت‌های ارائه شده به سمپوزیوم و باتوجه به سوابق کاری هنرمندان صورت خواهد گرفت و شورای انتخاب ماکت‌های قابل نمایش در بخش نمایشگاه جنبی سمپوزیوم را نیز انتخاب خواهند کرد.

علاقمندان به حضور در این رویداد هنری می‌توانند تا 21 فروردین ماه با مراجعه به دبیرخانه سمپوزیوم واقع در پاسداران، میدان هروی، خیابان شهید وفامنش، خیابان شهید جمالی شرقی، مرکز فعالیت‌های مجسمه‌سازی تهران (نگارخانه برگ) نسبت به کسب اطلاع و ثبت‌نام اقدام کنند.

کد خبر 2028016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha