۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۰۴

"بیوه‌های غمگین سالار جنگ" به تالار چهارسو می‌روند

"بیوه‌های غمگین سالار جنگ" به تالار چهارسو می‌روند

نمایش "بیوه‌های غمگین سالار جنگ" نوشته محمد امیر یاراحمدی و کارگردانی شهاب‌ حسین‌پور قرارست اواخر خرداد ماه مهمان تالار چهارسو شود.

حسین‌پور کارگردان این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: نمایش "بیوه‌های غمگین سالار جنگ" قرارست اواخر خرداد ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود. این اثر نمایشی پیش از این در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر دو اجرا داشت که خوشبختانه با استقبال مواجه شد و امیدوارم در اجرای عمومی نیز با موفقیت روبه‌رو شویم.

وی ادامه داد: در آزمون و خطایی که در جشنواره فجر داشتیم برای اجرای عمومی توانستیم برخی قسمت‌ها را روتوش کنیم اما در نهایت نمایش نسبت به قبل تغییری نکرده و با همان بازیگران و تیم قبلی برای اجرای عمومی آماده می شود. همچنین نسخه رادیویی این نمایش هم ضبط شده و آماده انتشار است. قرارست با همین نمایش در بخش رادیو تئاتر جشنواره تئاتر دانشگاهی حضور یابیم.

این نمایش، قصه طمع سه بیوه (هوو) است که بر سر ارث و میراث اموال همسر خود جدال می‌کنند و در نهایت تصمیمی نابخردانه می‌گیرند و...

گلاب آدینه، مهسا مهجور، نورا هاشمی، حمیده مستعان، حمید رحیمی، محمد صدیقی مهر، مهدی بیاتی و محمدرضا انتظامی در این نمایش بازی دارند. دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از طراح صحنه و نور:‌ جلال تهرانی، طراح لباس: پریدخت عابدین‌نژاد، طراح صدا: مجید غلامعلی‌نژاد، آهنگساز: آرش عزیزی، طراح پوستر و بورشور: مرتضی میرمنتظمی، طراح آکسسوار: سعید حسنلو، گریم: احمد نگهبان.

کد خبر 2028261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha