۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۵

به میزبانی روسیه صورت می‌گیرد؛

هیات اجرایی IOC شرایط حضور کشتی در المپیک را بررسی می‌کند

هیات اجرایی IOC شرایط حضور کشتی در المپیک را بررسی می‌کند

نشست هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک طی روزهای هشتم تا دهم خرداد ماه به میزبانی سن پطرز بورگ روسیه برگزار می شود که در این نشست شرایط رشته‌ کشتی برای حضور در بازی‌های المپیک بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، این نشست که بطورهمزمان در حاشیه نشست اسپورت اکورد برگزار می‌شود، فدراسیون‌های بین‌المللی به ارائه گزارشات خود در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات در بازی‌های المپیک تابستانی و زمستانی پیش رو می‌پردازند. همچنین مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی سوچی 2014 ،تابستانی ریو 2016 و نوجوانان پیونگ چانگ 2018 نیز گزارشاتی در خصوص چگونگی آماده سازی خود برای میزبانی هر چه بهتررقابت‌های فوق ارائه خواهند داد.

در این نشست به بررسی شرایط رشته‌های کشتی، کاراته ،بیس بال و سافتبال، اسکیت، اسکواش، صخره نوردی، ووشو و بوردینگ برای حضور در بازی‌های المپیک 2020 و 2024 پرداخته خواهد شد اما تصمیم‌گیری در این خصوص که چه رشته‌ای می‌تواند شانس حضور در بازی‌های المپیک 2020 را داشته باشد در صدو بیست‌پنجمین نشست کمیته بین المللی المپیک که شهریور ماه در بوئنوس آیرس آرژانتین برگزار می‌شود، موکول خواهد شد.

کد خبر 2028410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha