۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۵

مهدی تاج با مهر مطرح کرد:

تکلیف فینال جام‌حذفی تا پایان هفته مشخص می‌شود/ فعلا تک بازی بودن قطعی است

تکلیف فینال جام‌حذفی تا پایان هفته مشخص می‌شود/ فعلا تک بازی بودن قطعی است

سرپرست سازمان لیگ با تاکید بر اینکه فقط موضوع تک بازی بودن فینال جام حذفی قطعی شده، از سه روش برای تعیین ورزشگاه میزبان جام حذفی طبق آیین نامه سازمان لیگ خبرداد و گفت: قطعا تا پایان هفته جاری مکان و زمان برگزاری فینال این مسابقات مشخص خواهد شد.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تعیین ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی، بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز در خصوص اعلام مکان فینال جام حذفی به جمع بندی نهایی نرسیده ایم اما این موضوع به طور قطعی تا پایان هفته جاری مشخص و اعلام خواهد شد. ضمن اینکه چیزی که تا این لحظه به صورت 100 درصد قطعی است تک بازی بودن بازی فینال می باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما اعلام کرده اید که فینال به طور قطعی در شهر بی طرف و ثالثی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد چون ما در این خصوص بر اساس آیین نامه سازمان لیگ عمل می کنیم یعنی ابتدا همه تلاش خود را می کنیم تا دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در خصوص محل برگزاری بازی فینال به توافق برسند.

سرپرست سازمان لیگ تصریح کرد: اگر در این خصوص توافقی بین دو باشگاه صورت نگرفت یا ورزشگاه میزبان بازی فینال را توسط برگزاری قرعه کشی بین دو باشگاه تعیین می کنیم و یا استان ثالثی را به عنوان میزبان بازی فینال معرفی خواهیم کرد بنابراین همانطور که گفتم هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تکلیف این موضوع تا پایان هفته جاری به طور قطعی مشخص می شود.

وی در خصوص زمان دیدار فینال جام حذفی نیز تاکید کرد: همه سعی و برنامه ریزی ما این است که طبق برنامه عمل کرده و این بازی تا پیش از بیستم اردیبهشت ماه برگزار شود.

کد خبر 2028488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha