۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۵۷

رشید:

دستیابی به فناوری هسته ای نشان از اقتدار و استقامت ایران در برابر دشمنان دارد

دستیابی به فناوری هسته ای نشان از اقتدار و استقامت ایران در برابر دشمنان دارد

بیرجند – خبرگزاری مهر: استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای گفت: دستیابی جوانان و دانشمندان متعهد و فرزندان غیور ایران اسلامی به فناوري هسته ای نشانی آشکار از اقتدار، عزت و استقامت در برابر زیاده خواهی دول اسکتباری بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان رشید در این پیام اظهارکرد: حمد و سپاس بيكران خداوند متعال را كه در طول عمر پربركت و پرفراز و نشيب انقلاب شكوهمند اسلامي، ملت قهرمان ايران را ياري نمود تا در مقابل همه تهديدها، توطئه ها و تحريم ها به مصداق حديث شريف " المؤمن كالجبل الراسخ" تا پاي جان ايستادگي و مقاومت نموده و با غيرت، بصيرت، دشمن شناسي و پيروي از ولايت مطلقه فقيه از تمام خطرات و كمين گاه ها، سرفراز عبور کند.

وی ادامه داد: امروز دستاوردهاي بي بديل و بي شمار دانشمندان و جوانان ايراني در عرصه هاي مختلف علمي،تكنولوژي، پزشكي، كشاورزي و بخصوص فناوري هسته اي زمينه هاي استقلال و پيشرفت اقتصادي كشور  و موجبات يأس و نااميدي دشمن را بيش از پيش فراهم آورده است.

وی عنوان کرد: دستیابی جوانان و دانشمندان متعهد و فرزندان غیور ایران اسلامی به فناوري هسته ای نشانی آشکار از اقتدار، عزت و استقامت در برابر زیاده خواهی دول اسکتباری بود که تنها با اتکال به ذات لایزال الهی و تلاش، پشتکار و جهاد علمی، میسر شد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: موفقیت های شگرف دانشمندان ایرانی نشاني از خدامحوری و خودباوری جوانان این مرز و بوم بود که در شرایط سخت تحریم و انزوای علمی جهانی توانستند مقتدرانه و عزتمندانه، ایران اسلامی را در جمع معدود کشورهای دارنده این فناوری حیاتی به جهانیان معرفی کنند.

رشید بیان داشت: اينك در سال حماسه سياسي، حماسه اقتصادي ، ضمن تبريك 20 فروردين ماه روز ملي فناوري هسته اي و گراميداشت مقام شامخ شهداي عزيز هسته اي، اميد است با تلاش و همت همه مردم عزيز و جوانان غيور و دانشمند ايران اسلامي شاهد پيشرفت روزافزون اين مرزو بوم باشيم  و با اتكال به ايزد متعال و تلاش و عزت نفس جوانان ایران اسلامی به قله های رفیع دانش و فناوری دست يابيم.

 

کد خبر 2028506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha